synthdood
Stamgast
Het lijkt erop dat m'n geliefde Fireface 800 is gesneuveld. Van de ene op de andere dag wordt hijh niet meer herkend op de firefire poort van de PC. Heel soms met veel aan/uit zetten doet hij het nog heel eventjes, mar dan gaat al weer snel het rode "host" ledje aan en is het over net de pret. Heb nog geprobeerd om de firewire interfacekaart in een andere PC, moet iets oudere windows versie, te zetten (om de PC of windows update uit te sluiten). Helaas zelfde probleem. Ik lees veel over problemen met kapotte firewire chip dus ik vrees dat dat hier ook aan de hand is.
De vraag is: Is deze het waard om te repareren? Was destijds niet echt goedkoop en is verder een superfijn apparaat.
Ik zou ook kunnen overstappen op een 8x8 USB interface (geen zin meer in firewire). Maar ja, wat dan? Presonus? Motu? Focusrite?
De vraag is: Is deze het waard om te repareren? Was destijds niet echt goedkoop en is verder een superfijn apparaat.
Ik zou ook kunnen overstappen op een 8x8 USB interface (geen zin meer in firewire). Maar ja, wat dan? Presonus? Motu? Focusrite?
Laatst gewijzigd: