Kent iemand distrokid?

Ik lees zojuist dat een Distrokid Musician Plus abonnement wel de mogelijkheid biedt een eigen isrc code te gebruiken. Zoek nog even door naar mogelijke alternatieven.

Sorry dat ik het topic kaap maar bestaat er een manier om te releasen op de grote streamingdiensten zonder dat je een abonnement moet betalen?
Ik heb gekeken naar amuse.io maar volgens mij is dat ook niet langer gratis.

Amuse is idd niet langer gratis. Iets van 30 euro per jaar dacht ik. 't Is wat het is.

kijk hier ook al langer naar, nog steeds geen service gevonden waar ik echt minder negatiefs over gelezen heb, ik zoek ze meestal op op Trustpilot-reviews: ervaar de impact van reviews alhoewel hier wel vooral de negatieve ervaringen naar voren komen ten opzichte van positieve

deze post vond ik wel heel mooi inzicht geven trouwens:

Sorry dat ik het topic kaap maar bestaat er een manier om te releasen op de grote streamingdiensten zonder dat je een abonnement moet betalen?
Ik gebruik routenote.
Al jaren.
Kost niks.
Je krijgt relatief weinig trouwens, maar wel toegang tot Spotify etc.
Ze vragen een % van de opbrengst, dus ideaal voor kleine artiesten.

Ik gebruik routenote.
Al jaren.
Kost niks.
Leuk.Alleen al op spotify en Apple Music komen er per dag zo'n 100000 nummers bij.(Gelezen,maar ik zou er niet van verschieten)

Leuk.Alleen al op spotify en Apple Music komen er per dag zo'n 100000 nummers bij.(Gelezen,maar ik zou er niet van verschieten)
Zou me niks verbazen, maar daar vroeg Martino niet naar :)
Overigens zetten wij af en toe een nr op Spotify met onze band (via Routenote) en dat gaat best redelijk hoor (voor een NL hobbyband) .
Elke 'listen' is er één die we anders niet gehad zouden hebben.

Ik gebruik routenote.
Al jaren.
Kost niks.
Routenote pakt bij een gratis account 15% van de eventuele opbrengst toch zoals ik hun voorwaarden heb gelezen? Wat mij bij Routenote nog niet duidelijk is dat is wat de drempel is voor eventuele uitkeringen en of die cumulatief is of elke maand /week/periode weer opnieuw gehaald moet worden.

Ik doe dat via Dig dis!, een Duitse partij. Je betaalt een percentage van je opbrengsten aan hen en daarvoor zetten zij de muziek op alle grote platforms, waaronder Beatport.

Zolang je geen hit scoort werkt dat prima 😁 En ik ben blij dat ik niet aan dat tientje per maand vast zit. Dat geeft me onbewust toch druk (ik moet weer muziek uitbrengen, ik betaal ervoor).

Routenote pakt bij een gratis account 15% van de eventuele opbrengst toch zoals ik hun voorwaarden heb gelezen? Wat mij bij Routenote nog niet duidelijk is dat is wat de drempel is voor eventuele uitkeringen en of die cumulatief is of elke maand /week/periode weer opnieuw gehaald moet worden.
Ja, je kunt kiezen voor % of abo. Maar het is iig de enige gratis ingang naar de bekende diensten die ik ken. Ik betaal niks, maar sta op Spotify etc. Uitbetalen weet ik zo niet, zoveel verdien ik er niet. Dus als je gratis wilt en niet zo bekend bent, is dit de beste keuze (voor zover ik heb gevonden). Als je denkt veel te gaan verdienen, zou ik er gewoon voor betalen. Dan kom je bij Distrokid ofzo uit, maar daar ben ik te klein voor. Ik denk dat ik $50 heb verdiend in 4 jaar ofzo. Doe er ook niet al te veel voor trouwens. Ben de laatste jaren meer met DAWLess jams op Youtube bezig. Daar heb ik veel meer lol aan en het het verdient ietsje meer (nog altijd kruimelwerk hoor, ik heb in diezelfde 4 jaar ongeveer €1000,- verdiend met die video’s) en geen tussenpartij nodig 😎

Ik heb een Musician plus abb. afgesloten en lees op internet dat hier een prijs van 39 euro per jaar voor zou staan. Na registratie blijkt er echter 43 euro voor te staan
Weet iemand of dit klopt svp?

Ik heb een Musician plus abb. afgesloten en lees op internet dat hier een prijs van 39 euro per jaar voor zou staan. Na registratie blijkt er echter 43 euro voor te staan
Weet iemand of dit klopt svp?
Plus btw? Komt in de buurt van 9% (alhoewel, E42,51)

Ik heb een week terug 'musician plus' voor een jaar betaald en er werd 35,99 afgeschreven.
Kijk ik nu bij mijn accountgegevens, dan wordt er een bedrag benoemd van 42.99 per jaar.( waarschijnlijk dus voor het volgende jaar)
Ik heb geen melding gehad van een prijsverhoging? Misschien heeft het te maken met de Trump tax?

Ik heb een week terug 'musician plus' voor een jaar betaald en er werd 35,99 afgeschreven.
Kijk ik nu bij mijn accountgegevens, dan wordt er een bedrag benoemd van 42.99 per jaar.( waarschijnlijk dus voor het volgende jaar)
Ik heb geen melding gehad van een prijsverhoging? Misschien heeft het te maken met de Trump tax?
Misschien even contact opnemen met Distrokid? Denk niet dat je het antwoord hier zal vinden.

Of misschien was het bedrag dat afgeschreven is in Euro en was het originele bedrag van 42,99 in USD?

Back