klinkske
boeketje voor de vrouw
haha misschien is filmen met mijn oude iphone wel n zegen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien dat stardustcovers degene hebben die je zoekt. Ik heb een cover daarvan voor mijn p6. Prima kwaliteit en prijs.Zo jammer dat Compu-cap er niet meer is.
ik heb waar mogelijk decksavers, maar voor andere zaken heb ik nog geen waardig alternatief gevonden voor de Compu-cap stofhoezen.
Op zich mooie hoezen, maar helaas niet voor de instrumenten waar ik ze voor nodig heb.stardustcovers
Ik gebruik hier en daar een decksaver. Maar ik heb iets van 10 apparaten in mโn stand. Liever 1 groot doek dan 10 losse decksaversAls ze er zijn : decksavers.
Ja dan ben je gewoon je decksaver aan het stoffen toch?Ik gebruik hier en daar een decksaver. Maar ik heb iets van 10 apparaten in mโn stand. Liever 1 groot doek dan 10 losse decksavers![]()
Die stoffen wel veel gemakkelijker natuurlijkJa dan ben je gewoon je decksaver aan het stoffen toch?![]()
Ik heb ook een stoffen hoes voor m'n YC61, maar die laat meer door dan de decksavers.Ik gebruik hier en daar een decksaver. Maar ik heb iets van 10 apparaten in mโn stand. Liever 1 groot doek dan 10 losse decksavers![]()
Ja heel leuk dat afstoffen, maar wat valt er niet te geloven aan een kap die letterlijk al het stof van je gear weg houdt? Ik haal liever een stofdoek over m'n decksavers dan dat ik met een stofkwast m'n synths moet behandelen.Ik geloof niet in decksavers en stofhoezen enzo, maar ik stof mijn gear wel regelmatig af. Daarvoor is dit ding dus top: