Group buy Thonk Tall Trimmer Toppers?

Nap

Nieuwkomer
Ik ben voornemens weer een stel Thonk Tall Trimmers te kopen voor mijn aankomende Roland S-1 en de Korg NTS-1. Deze passen op de meeste devices die van die dunne smalle potmetertjes gebruiken zoals op Eurorack, Aira Compact en meer. Het komt er dan zo uit te zien:
1683970798726.jpeg

Helaas zijn deze alleen verkrijgbaar in de UK en zijn met name de verzendkosten idioot.

Maarrrr, als we dit met een aantal doen kunnen we de verzendkosten verdelen en vanuit NL kan het gewoon in een envelop voor weinig.

De website vind je hier. Tall Trimmer Toppers – Thonk – DIY Synthesizer Kits & Components

Als er voldoende interesse is dan kunnen we bestellingen gaan verzamelen :D

Met een T-8 in bezit en een S-1 in het verschiet ben ik zeer zeker geïnteresseerd!

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Link? Ik zie allerlei knob caps op Ali, maar niet specifiek deze soort/deze maat. Voor zover ik heb kunnen achterhalen op de fora zijn die Thonks de enige in hun soort. Dus dan is de vraag of die Ali dingen passen, hoeveel maanden je mag wachten (als ze al komen) en wat je dan alsnog mag betalen aan extra kosten (invoer etc.). Bij deze dingen weet je tenminste zeker dat ze goed zijn.

Daarnaast is 42p nu ook niet echt duur, zoals gezegd zit het vooral in de FedEx verzendkosten, want Royal Mail is notoir traag en onbetrouwbaar. Maar dan heb je ze wel met een dag of 2-3 in huis met weinig kans op zoekraken.

kunnen we ff uitzoeken. maar er staan iig heel veel gekleurde knoppen op aliexpress.
Denk eigenlijk dat dat dezelfde waren die thonk aanbied.
maar ja idd duurd langer.

Ik hou me zeker aanbevolen, maar dat uitzoeken heb ik dus al een keer gedaan (al kan het natuurlijk prima zijn dat ik niet goed/grondig genoeg gezocht heb).

ah op die fiets.
zag wel iets daarvoor maar niet zo mooi.
Die lijken me wel tof voor mijn volca modulars.
Ik kijk nog ff

"NOTE! These do not work on shorter trimmer pots such as those on the Korg Volca range."

(halverwege de pagina)
NOTE! These do not work on shorter trimmer pots. The 6mm diameter plastic shaft must extend at the very minimum 7mm from the panel surface for these to work, please measure before ordering. The ideal length of plastic shaft is 12mm. These knobs are not designed for T18 pots but work well with them.

De knoppen van de Volca Modular steken 9mm uit dus moet wel lukken.

Ik heb opzich wel interesse maar moet nog even verdiepen in de aantallen en kleuren.
En misschien een voorraad aangezien het blijkbaar een prijzig iets is om nog een paar knopjes na te bestellen.

Ik heb ook intresse maar moet zelf zoiezo nog onderdelen bestellen en ik woon in Praag dus daar heb je weinig aan.
Iig bedankt voor de tip. Ik ga ze voor mijn volca Modular halen maar ook voor een aantal eurorack modules die ik ga bouwen.

Wellicht kun je beter iemand zoeken die een bestelling gaat maken bij thonk als je geen haast heb.

Ik verwacht vandaag mijn S-1 binnen en dan ga ik eens bedenken welke ik erop wil.

Ik zou wel willen meedoen maar ik woon in België. Dus ik denk dat het uiteindelijk niet veel zal uitmaken (of er zouden nog Belgen moeten zijn die willen meegestellen). Die Thonk trimmer knobs zijn trouwens echt aan te raden, geeft een veel betere grip & feel.

In zou interesse hebben als ik weet dat die goed passen vr mijn dfam en subh

Ik ben ook van Belgie.

@Nap zou dit kunnen in een enveloppe met de post een kleine 20 stuks

Ik zou even uit moeten zoeken of naar België verzenden nog de moeite is, kan zijn dat de Belgen misschien zelf beter een group buy kunnen doen want internationale post is vaak vrij duur. Maar misschien valt het mee in een envelop.

Betreffende de perfect fit is dat ieders eigen verantwoordelijkheid, raadpleeg Google of er meer te vinden is over een match met jouw specifieke toestel. Ik vermoed van wel, maar garantie tot de deur.

Ik denk dat het ook beter is dat we als Belgen een aparte groupsbuy doen. Soit, ik moet mijn Roland S-1 nog ontvangen en ook nog eens goed bekijken welke kleuren ik ga bestellen.

Hm, dit komt voor mij te laat. De knoppen voor de DFAM en Subharmonicon zitten er net op. En Royal Mail royaal betaald voor twee weken durende verzending. Laat dat land toch afdrijven.

Back