Haat aan

Is de Bro-step wobwob bas al genoemd? Tenenkrommend, zeker toen je hem ineens ook in andere muziek dan bro-step hoorde...
Verder ben ik het met het meeste hier wel eens. Autotune krijgt van mij extra strafpunten als je het over rap in plaats van zang gebruikt.

Ik was laatst in New York. Alica Keys PTSS opgelopen door dat vreselijke New York State of Mind. Elke hoek van de straat de hele dag dat KUTnummer. Waarom worden al die jankerts niet gewoon uit hun lijden verlost? Een spuitje maar.
Waar zat jij in godsnaam? Ik heb dat nummer alleen gehoord toen ik de de verkeerde, walgelijk toeristische brug weer overliep naar Brooklyn.

Zowat alles wat op de mainstream radio speelt slik ik niet meer. 30 jaar geleden had ik t ook al moeilijk met de platte house die je nu gelukkig niet meer hoort. Schlager en apres ski mag mee op t lijstje, en zeker ook shit zoals metejoor. Ik word er terrorist van. Alles mot kapot :)

Net mijn 50 e verjaardag gaan bespreken. Zegt de zaakvoerder: ach na enkele biertjes zing je gewoon mee. Ik zeg : ik denk dat je niet goed hebt begrepen 😂

Ik heb er nog wel eentje... In het Gooi opgegroeide rijke, roomwitte nederrappertjes die zichzelf een accentje hebben aangeleerd om te klinken als stoere straatschoffies met een noordafrikaanse achtergrond.
Noem één echt voorbeeld van zo'n artiest a.u.b. Het is wat minder nu, maar ik hield de hiphop hier redelijk goed in de gaten en ik ken er nul zoals je beschrijft.

Noem één echt voorbeeld van zo'n artiest a.u.b. Het is wat minder nu, maar ik hield de hiphop hier redelijk goed in de gaten en ik ken er nul zoals je beschrijft.
Zo'n beetje alles met "def" of "lil" ervoor komt aardig in de richting. Nu is hiphop op een enkele zeldzame uitzondering na sowieso fantasieloze kutmuziek voor en door wannabe gangstertjes natuurlijk, dus dat helpt niet.

Zo'n beetje alles met "def" of "lil" ervoor komt aardig in de richting. Nu is hiphop op een enkele zeldzame uitzondering na sowieso fantasieloze kutmuziek voor wannabe gangstertjes natuurlijk, dus dat helpt niet.
Mooi! Het is er uit, voelt beter toch? :D

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Zo'n beetje alles met "def" of "lil" ervoor komt aardig in de richting. Nu is hiphop op een enkele zeldzame uitzondering na sowieso fantasieloze kutmuziek voor en door wannabe gangstertjes natuurlijk, dus dat helpt niet.
Je merkt inderdaad dat je er vooral een kuthekel aan hebt en daardoor ook 0,0 verstand. Want niemand noemt zich meer 'Def', de Lils zijn in NL ook dungezaaid, en als ze er zijn komen ze niet uit 't Gooi en al die andere dingen die je zei. En zelfs in bredere zin ken ik geen witte rappers met een Marokkaans accent. Het is meer dat je een hekel hebt aan een soort stroman die je ooit hebt gemaakt toen je ergens iets zag, ofzo. Kul, dus. Maar doen we allemaal wel eens.

Verder kunnen fantasieloos en goede hiphop niet verder uit elkaar liggen, maar goed, die discussie kunnen we overslaan.

een bommetje:
modulair bliep bliep bloep bloep gekloon, heb al heeel lang geen echt origineel stuk gehoord. mooie spulluh weinig nieuw.

oh dear :walker:

Courante +1 haat is nu dat er een kilometer of vier weg 1 of andere band op het Malieveld staat te blerren, vermoedelijk voor geld.

Back