flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Ik krijg binnen kort ook een tascam 244. Dat is vrijwel hetzelfde als de 246 die Tom heeft.
Ik zoek al heel lang een sampler met analoge filters...de Prophet x is het niet en mijn Mirage heeft geweldige filters maar maar 128kb geheugen.
Nu dacht ik altijd dat de quantum veel te complex was maar na een 20 tal patches te hebben gemaakt op de Korg Z1 begin ik ook aan de Quantum MKII te denken.
Dit om dat ook de Z1 vrij complex is en FM ed heeft en de klanken echt diep en cool zijn.
Dus wellicht wat zooi verkopen en langzaam gaan sparen.
Ik zoek al heel lang een sampler met analoge filters...de Prophet x is het niet en mijn Mirage heeft geweldige filters maar maar 128kb geheugen.
Nu dacht ik altijd dat de quantum veel te complex was maar na een 20 tal patches te hebben gemaakt op de Korg Z1 begin ik ook aan de Quantum MKII te denken.
Dit om dat ook de Z1 vrij complex is en FM ed heeft en de klanken echt diep en cool zijn.
Dus wellicht wat zooi verkopen en langzaam gaan sparen.
maar baby audio en Denise audio kunnen je echt bevredigen… ik heb trouwens eindelijk m’n tape sync Atari device verkocht aan een liefhebber in Ierland 
vervelende gast