Afgehandeld Haperend forum?

Blijf vooral melden. Er zijn wat add-ons uitgezet die eventueel storend zouden kunnen zijn.

Het gaat hier wisselend.
Uren goed en dan ineens weer even mis, maar toegegeven het lijkt hier over de hele linie wel beter te gaan.
Het geheel afsluiten en weer opstarten van safari werkt hier meestal om de boel weer even aan de gang te brengen.
Dit moest ik nu wel een aantel keren doen om dit bericht te kunnen plaatsen.

Overigens, misschien ten overvloede, maar ik wil hier toch even mijn waardering uitspreken voor de mensen achter de schermen die hier hun kennis, tijd en energie in stoppen om de problemen op te lossen. :okdan: :halleluja

Wanneer ik wat langer achtereen met Synthforum bezig was en daarnaast nog andere sites open had ging het hier ook langzamer, na het herstarten van Firefox ging het dan weer goed. Lijkt erop dat er gaandeweg storende cookies e.d. werden binnengehaald. Hoe het nu gaat weet ik nog niet.

Ik zocht daarnet mijn Pyramid zoekertje in "Te Koop" om hem als verkocht te zetten, en hij vond niets terug (hij vond iemand anders Pyramid).
Heel vreemd, want stond gewoon in de lijst wegens recente schop (verkocht - Squarp Pyramid mk2)
Lijkt er op dat threads in het MP Aanbod subforum niet terugkomen in de zoekresultaten.

Gisteravond van 23:50 tot 00:25 geprobeerd het forum te bereikend maar geen enkele pagina wilde laden. Ik heb dit op mijn Computer, laptop en telefoon geprobeerd, dus het is geen cache probleem in mijn browser.
Ook vanmorgen kon ik geen contact krijgen.

Hmmm het plaatsen van bovenstaand bericht ging ook niet zonder problemen.

Net iets gepost en dat ging weer superslecht. :(

Als dit zo doorgaat lopen de voor mij toch al hoge uitgaven voor :koffie: wel een beetje uit de hand...

:D

Dan gaat het een tijdje goed, dan ineens niet meer. Als het niet goed gaat is het vaak na het bekijken van het eerste of tweede topic. Vervolgens wil je een ander topic openen en blijft ie hangen. Wilde dat al eerder melden vandaag, maar dat lukt niet, had mijn twee topic quota al gekregen ;)

Op het werk flitst alles snel door het beeld en hapert het nooit! Op het werk zit ik op een KPN-netwerk, thuis op Ziggo.
Als ik thuis inlog, gaat het op de Mac best wel voor een paar minuten en dan is het weer stroop en ellende. :(

Het lijkt echt een throttling ding. Als ik via een vaste netwerkverbinding vast kom te hangen kan ik er tegelijkertijd via 5G wel gewoon op. En andersom. Ik ervaar geen verschil tussen kpn verbinding op werk en ziggo thuis.

Vanochtend is het hier weer ruk.
Ik kan geen twee klikken doen of de boel loopt vast en een bericht plaatsen zonder hapering lukt ook niet.

Hier nog net zo. Een paar klikken als dat al lukt en dan weer wachten op een timeout bericht dat de server niet beschikbaar is. Ondertussen ook een aantal modem instellingen gewijzigd om te zien of het probleem bij mijzelf ligt, maar dat bood ook geen oplossing, dus weer teruggezet. Dit bericht plaatsen lukte ook pas na een aantal keer proberen.

ik zelf merk amper iets, heel soms dat het wat langer duurt een bericht te plaatsen, maar wellicht was dat al vaker zo. en dan heb ik het over sekonden.

verder pagina's laden, snel, etc. Firefox, KPN netwerk, bekabeld...windows...

vreemd, wanneer het ook wispelturig is, en niet iedereen er last van heeft, zoals ik, zul je net zien dat deze post heel lang gaat duren om te posten... EDIT: instant posting, dus dat gaat eigenlik ook zonder problemen.

Back