Welke binnenmuts?

En vergeet de indoor zonnebril niet. Zag ooit eens een gast in een of andere Moog demo die zó cool was dat 'ie zo'n dikke gewatteerde Michelinmannetjes jas aanhad, een muts op én een zonnebril. Binnen in de studio. Alsof ie zo van de piste kwam. En dat was nog van ruim voor de tijd dat Moog de gasrekening niet meer kon betalen.

En een binnenhoed, die hoort er ook bij ;)

Misschien al genoemd maar binnenmuts is omdat het pokken koud is in de winter met een kaal hoofd. /end topic

Voor mij is het vooral om mijn kaalheid te verbergen zodat ik er jonger uizie.
Want kwa verwarming doen mijn buizen pre-amps, lynx cconverters en Aferburner compressors het prima.
Oja en die muts helpt dat je je ideeen niet kwijt raakt.

nog zo'n binnenmuts die eerder een buitenmuts lijkt:

1776786144831.png

Daarom: analoog!
Nou, mijn pc warmt de boel anders ook flink op ! Vooral sinds ik een dikkere videokaart heb.

Had Lady Gaga niet ooit een een jurk van spek aan?
Ja van lappen dus vlees idd, maar dat was een ripoff van een of ander kunstwerk, dat ik, net voordat ik haar erin zag, in Centre de Pompidou heb zien hangen.

Ja van lappen dus vlees idd, maar dat was een ripoff van een of ander kunstwerk, dat ik, net voordat ik haar erin zag, in Centre de Pompidou heb zien hangen.
Pilaar met spek bekleed voor marmereffect. Stond oorspronkelijk in België.

Ik zou een helm nemen om die allemaal te overtreffen. Welke DAW gebruik je? Zou em dan ook passend customizen :)

Haha, ik heb geen idee, het was een band tijdens eoa ander festival waar ik niet bij was maar de foto's net van zag voorbij komen op social media.

Vraag: Telt het ook als een "muts" als je je uit-staande gear warm houdt met zo'n softcover gear cover?

Of alleen als je de softcover in kwestie op je hoofd draagt als je gear aan staat?

Binnenmutsen betreffen louter in de binnenruimte door personen gedragen hoofddeksels.

Back