jserle
JS Jacques Serle
Mijn workflow : Met Syntersizers jam ik er op los. Dat neem ik op met een hardware recorder. Of soms midi knutselwerken. Uit de Waf-files sorteer ik leuke overgangen of andere perfecte mooie stukjes. Die stukjes laat ik enkele seconden duren soms tot 10 à 15 seconden. Die stop ik in de sampler die gelijktijdig acht verschillende stukjes kan voortbrengen (met de 404) dan moet wel weer het volume al afgestemd zijn op die sampler.
Wat vaak minder het geval is.
Doordat ik er twee heb kan ik ook faden tussen twee verschillende geluiden. Het eene volume laten opkomen terwijl het ander zachter wordt. Het resultaat neem ik weer op met een hardware recorder. Theoretisch zijn er wat verliezen in kwaliteit maar de complexiteit en variatie verbergt dit.
Wat vaak minder het geval is.
Doordat ik er twee heb kan ik ook faden tussen twee verschillende geluiden. Het eene volume laten opkomen terwijl het ander zachter wordt. Het resultaat neem ik weer op met een hardware recorder. Theoretisch zijn er wat verliezen in kwaliteit maar de complexiteit en variatie verbergt dit.
Laatst gewijzigd:
.
(dus bij een hick-up kan je optreden ferm uit de bocht vliegen)