Art Nouveau

Fifth Bot

d[-_-]b

De Korg M1 Organ, wie is er niet mee groot geworden... Ik vind het nog steeds een super lekkere klank hebben, maar door het veelvuldige gebruik in de nineties is die sound bijna niet meer los te denken van de classic house deuntjes (althans ik ken zelf geen andere inzet). Ik geef er eens een draai aan...

Dacht in het begin: "Dit wordt één van je mindere tracks", maar toen het hogere orgellijntje er in kwam viel alles weer op zijn plaats. Goeie track!:dj:

Dacht in het begin: "Dit wordt één van je mindere tracks", maar toen het hogere orgellijntje er in kwam viel alles weer op zijn plaats. Goeie track!:dj:
Hey, het is idd ff wat anders dan de meeste van mijn tracks, af en toe eruit breken vind ik wel prettig (more coming up wat dat betreft ;)), en de track heeft wel wat opbouw ja. Dank dat je het die kans gegeven hebt om hem helemaal te luisteren!

tof ritme.
vind het een geslaagde plaat. drum en bass maar niet met een standaard ritme.
tof

Toffe geluiden in de beat, veel detail. Ben wel benieuwd wat voor apparatuur of software je gebruikt?

Hey thnx. Bedoel je in general of in deze track? Ik werk in ieder geval hybride, hardware en software dus. In de meeste tracks van de laatste jaren probeer ik wel in ieder geval 1 a 2 stuks hardware te gebruiken, meestal synths, waarbij de Waldorf M nu mijn favoriet is. Maar deze track is geheel ITB met Ableton gemaakt.

Ik gebruik meestal ook loads of FX, zowel stock als veel bekende plugin leveranciers (Softube, Plugin Alliance, Baby Audio, Fabfilter, Arturia en zo kan ik nog wel ff doorgaan haha :P). Maar een plaatje zegt misschien meer dan woorden :D

Hey thnx. Bedoel je in general of in deze track? Ik werk in ieder geval hybride, hardware en software dus. In de meeste tracks van de laatste jaren probeer ik wel in ieder geval 1 a 2 stuks hardware te gebruiken, meestal synths, waarbij de Waldorf M nu mijn favoriet is. Maar deze track is geheel ITB met Ableton gemaakt.

Ik gebruik meestal ook loads of FX, zowel stock als veel bekende plugin leveranciers (Softube, Plugin Alliance, Baby Audio, Fabfilter, Arturia en zo kan ik nog wel ff doorgaan haha :P). Maar een plaatje zegt misschien meer dan woorden :D

Wow, tof om te zien, aardige cockpit

beetje muten vd laagjes voor variatie? Was eens ie dubstep achtig wordt best ff cool

Goeie productie! Maar woww kalm aan dude, haha..! Zal per persoon verschillen, maar als je die dikke (DIKKE) sounds wat meer doseert, krijgen ze bij mij veel meer impact.. nu "verwen" je ons ermee, maar dan is 't vrij snel gehoord en lang zo relaxed niet als 'ie kan zijn.. (tijdstip speelt mee wellicht, ochtendkoffie - geen avondbier).

Goeie productie! Maar woww kalm aan dude, haha..! Zal per persoon verschillen, maar als je die dikke (DIKKE) sounds wat meer doseert, krijgen ze bij mij veel meer impact.. nu "verwen" je ons ermee, maar dan is 't vrij snel gehoord en lang zo relaxed niet als 'ie kan zijn.. (tijdstip speelt mee wellicht, ochtendkoffie - geen avondbier).
Goed verwoord! Knappe tot zeer knappe basis, maar ik heb dezelfde indruk.

Goed verwoord! Knappe tot zeer knappe basis, maar ik heb dezelfde indruk.
Hehe, tja de kunst van het doseren, blijft lastig…. Thnx guys!

Back