Tierelantijn
Gibberish
Keer nog eens terug naar deze track, veel persoonlijkheid te vinden hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Keer nog eens terug naar deze track, veel persoonlijkheid te vinden hier.
Heel goed in elkaar gezet. Werkt hypnotisch
Leuk man, deze plotse aandacht voor deze track, deze was al weer wat naar de achtergrond gezakt voor mijzelf, dus thnx allen! (en @stoter voor de sparkVet. Kan de wall of sound ook wel waarderen, eigenlijk. Knap gedaan. Hoe lang doe je nou over zo'n track, als je een schatting kan geven?
)Een gemiddelde track is voor mij 1 a 2 uur voor een idee (basic idea, simpele beat and wat initial sound design, resultaat een loop van 8 a 16 maten), dan 1 a 2 werkdagen voor een basic track (arrangement, verdere polish mbt beat and sound design) en dan 1 a 2 werkdagen afwerking (mix en ander polish).Vet. Kan de wall of sound ook wel waarderen, eigenlijk. Knap gedaan. Hoe lang doe je nou over zo'n track, als je een schatting kan geven?
)
Hey, fijn om te horen! En het is zeker geen placebo effect, ik heb echt nog wel veel aangepast, aan arrangement en de mix, maar zeker ook de master. De eerste versie was quick en dirty door Landr gehaald, deze versie heb ik zelf gemastered.Geen idee of het placebo-effect is, maar de Spotify-versie lijkt meer definitie te hebben dan de oorspronkelijke (soundcloud-)post - klopt dat? Waar ik destijds tegenaan liep, heb ik nu (daardoor?) minder last van.. de barrage van geluiden is beter te behappen zo, lijkt het - zonder dat de punch verloren gaat.. fijn! Hoed af