Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit lijkt me ook logisch.Men kan er ook voor kiezen dat de volgorde bepaald wordt door de datum wanneer het eerste bericht is geplaatst ipv de datum van het laatste bericht. Dan werkt schoppen gewoon niet meer en kun je iedereen gewoon vrij hun berichten laten aanpassen of nieuwe berichten laten plaatsen.
Ook kan men gewoon de openingspost onbeperkt bewerkbaar maken, want daarmee schop je de draad toch niet omhoog. Op die manier kun je toch de prijzen/aanbod actueel houden zonder te schoppen.
Ja. Volgens mij was het idee dat je niet kan wijzigen, zodat er achteraf geen gedoe kan zijn over wat er in de advertentie stond.Is er weleens nagedacht over het kunnen editten van je eerste pagina?
Die insteek snap ik ook wel. Ik zie regelmatig advertenties die een flink aantal bumps hebben, dan halverweg een prijswijziging. Dat maakt het ook niet perse effectief, dus ik bedacht me of dat anders in te vullen is.Ja. Volgens mij was het idee dat je niet kan wijzigen, zodat er achteraf geen gedoe kan zijn over wat er in de advertentie stond.
Ik zou niet weten waarom daar gedoe over kan ontstaan? Bij Marktplaats.nl kun je ook gewoon je advertentie en prijzen etc. nadat je deze hebt geplaatst.Ja. Volgens mij was het idee dat je niet kan wijzigen, zodat er achteraf geen gedoe kan zijn over wat er in de advertentie stond.