rvanommen
Ouwe rot
Zoals ik al in het topic Motorsynth beschreef vond ik een hele leuke easteregg op de Motorsynth mk II.
Daar zit in de opties een scherm met een hangslotje. Dat hangslotje wiebelt als je geluid maakt, en als je maar genoeg herrie maakt dan unlocked ie (dat koste me best wat moeite om voor elkaar te krijgen zoals je in dat topic kunt nalezen).
Maar dan unlock je dus een soort computer spelletje, echt leuk gemaakt.
geinspireerd door deze vondst dacht ik eens te kijken of er ook dat soort leukigheidjes zijn in andere synths die ik heb.
Dus toen dacht ik, eens kijken of er al een topic bestaat hier waar dat soort dingetjes verzameld staan, en die kon ik niet vinden, dus ik maak hem bij deze
Welke eastereggs ken jij/heb jij ontdekt in je synths?
Als ik nog iets vind voor de andere devices zal ik het ook delen hier.
Daar zit in de opties een scherm met een hangslotje. Dat hangslotje wiebelt als je geluid maakt, en als je maar genoeg herrie maakt dan unlocked ie (dat koste me best wat moeite om voor elkaar te krijgen zoals je in dat topic kunt nalezen).
Maar dan unlock je dus een soort computer spelletje, echt leuk gemaakt.
geinspireerd door deze vondst dacht ik eens te kijken of er ook dat soort leukigheidjes zijn in andere synths die ik heb.
Dus toen dacht ik, eens kijken of er al een topic bestaat hier waar dat soort dingetjes verzameld staan, en die kon ik niet vinden, dus ik maak hem bij deze

Welke eastereggs ken jij/heb jij ontdekt in je synths?
Als ik nog iets vind voor de andere devices zal ik het ook delen hier.