Espen Kraft trapt op teentjes.

Ik zocht iets anders, toen kwam ik een oudje van hem tegen. Hij kan wel leuke videos maken.

Ja hoor, vind ik ook, en ook zijn ander niet direct synth gerelateerde content vind ik ook wel leuk.

Het probleem is alleen, en dat zie je aan de views van de videos, dat clickbait rage achtige videos veel meer aandacht trekken. Helaas vinden content creators het dus kennelijk nodig om af en toe hun views wat te spekken.

Ik ben gestopt met kijken tenzij hij een oudje upload. Recent kregen we een langere versie van een verwijderde video. Maar gerant kan ik zelf prima, daar heb ik zijn kanaal niet voor nodig. “Vroeger was alles beter en nieuw is kut”

Ja dat weten we al, we zijn zelf vd 70’s

Hij repost oud materiaal dat wat aangepast is, om nieuw publiek aan te trekken, zegt hij zelf.

Mmm ik begrijp t niet helemaal goed… maar de sympathieke kerel die hij vroeger was is weg. Ik kan er niet meer naar kijken, zelfs de oudjes niet meer. En da s nieuw voor me.

Geen gezicht en praat over zichzelf in 3e persoon.

Attachments

• Screenshot_20251118_230436_YouTube.jpg
    Screenshot_20251118_230436_YouTube.jpg
    187 KB · Bekeken: 78
Ik moest wel lachen om de thumbnail van deze video, het kwam bij mij over als een knipoog naar Benn Jordan. Aparte humor, denk ik dan. Maar waarschijnlijk gaat het gewoon niet zo goed met hem.

tlijkt wel de jordan peterson van de synths, niet dat ik het ooit gezien heb (beiden niet uiteraard) maar zo op die foto.

Ik herhaal maar weer wat ik altijd zeg bij die zgn 'e-celebs'; leuk dat ze een mening hebben, die heb ik ook, hoef ik geen geld voor en als zij wel geld willen, dan moeten ze gvd gewoon lekker gaan werken met hun klauwen.

Alles wat je aandacht geeft groeit.

Ik besteed hier geen aandacht aan (behalve deze post dan). Gelukkig zie ik zijn videos nooit langskomen omdat ik hem op 'do not recommend' heb gezet op YT.

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Back