Als ik er aan denk tel ik straks eens. Maar stel je er maar niet teveel over voor. In t ganse boek gaat t NUL keer over de sq10
Voor mijn doel is dat laatste juist gunstig, des te meer ruimte blijft er over voor de MS-20...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als ik er aan denk tel ik straks eens. Maar stel je er maar niet teveel over voor. In t ganse boek gaat t NUL keer over de sq10

Futures World Orchestra en Peru/Nova gebruikte de Korg MS20. Volgens mij had Jean Michel Jarre er ook een paar.Liefst wat achtergrondinformatie over de geschiedenis van de MS-20, welke bekende bands hem gebruikt hebben, en ook basisinformatie over hoe die werkt, patches, e.d. (en dan uitgebreider dan de officiële Manual). Een plaatjesboek hoeft niet, hoe die eruit ziet weet ik al.
Die opties bestaan al 40 jaar of langer, toch.@audiocollage Er zijn tegenwoordig veel opties om eigen werk als papieren boek uit te geven...
Die opties bestaan al 40 jaar of langer, toch.
Of wat wil je daarmee zeggen ???
@ProgHead ga je een MS20 kopen?
Vind de MS20 echt geweldig.
De eerste analoge synth waar ik mee speelde.
zeker aanrader, leerzaam & mooi boek. bijna alle voorbeelden ook met ms-20 patch voorbeeld.Dat hangt ervan af hoeveel bladzijden er daadwerkelijk over de MS-20 gaan...
zeker aanrader, leerzaam & mooi boek. bijna alle voorbeelden ook met ms-20 patch voorbeeld.