Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verdien er een redelijk-ish centje mee, lang niet genoeg om van te leven maar het zet jaar op jaar wel wat zode aan de dijk.
Een sympathieke producent bij Omroep West pakte wat van mijn werk op. Zo ging dat….
Ik zie 4 lectures van Brian van 75 minuten, 3x Q&A en 3 song sharing sessies. De laatste breakout rooms dus niet met Brian zelf, Q&A is me niet helemaal duidelijk. 10 sessies in totaal dus. €160 is dan zelfs zonder de beroemdheid nog een prima prijs als de cursus enigszins van niveau is. En die taal, tja dan had je maar beter op moeten letten op schoolJa, 40 euro per keer. Krijg je live les van een beroemdheid. Een muzikant mag toch ook eerlijk verdienen?

Hij heeft altijd een Belgische moeder gehad las ik.Jouw engels is vermoedelijk 100X beter dan Brian’s Nederlands!![]()
Ben je al stiekem aan het kijken voor een tweede auto, of zijn ze niet zo gul bij Landr?16 eu verdiend via ditto music en sinds vorig jaar bij LANDR moet de balans nog opgemaakt worden![]()
Eind jaren 90 beroepsmatig als producer in een geluidsstudio gewerkt welke was opgericht door een reclamebureau. Ik maakte daar ‘op maat’ producties voor presentaties, commercials, documentaires en radio. Was leuk werk maar de eigenaar was een ongelofelijk zak hooi dus na drie jaar ben ik vertrokken.

Wonderlijk en gewoon heel leuk dat ‘t nu opeens ‘ontdekt’ wordt![]()
Misschien een re-work van maken?Eén oud gabbernummer van me doet ‘t sinds een paar jaar goed, dit jaar de miljoen streams gehaald op Spotify en tikt binnen een paar weken de anderhalf miljoen aan. Label doet of hun neus bloedt, maar van buma dit jaar toch maar mooi 255 euro ontvangen. Nummer heb ik in 1999 als 16-jarige gemaakt en ‘t heeft toen helemaal niks gedaan. Wonderlijk en gewoon heel leuk dat ‘t nu opeens ‘ontdekt’ wordt![]()
Ontzettend leuk! En hele andere energie ook wat er in gaat zitten als 16-jarige. Geen remake van maken zou ik zeggen.Eén oud gabbernummer van me doet ‘t sinds een paar jaar goed, dit jaar de miljoen streams gehaald op Spotify en tikt binnen een paar weken de anderhalf miljoen aan. Label doet of hun neus bloedt, maar van buma dit jaar toch maar mooi 255 euro ontvangen. Nummer heb ik in 1999 als 16-jarige gemaakt en ‘t heeft toen helemaal niks gedaan. Wonderlijk en gewoon heel leuk dat ‘t nu opeens ‘ontdekt’ wordt![]()