veel geld verdienen met muziek blijft een droom, maar we zijn aan de weg aan t timmeren...
Als hoofdberoep ben ik vormgever (check www.kult.be, portfolio moet wel dringend geupdate worden). Ik doe de vormgeving voor I Love Techno, Body to Body, Coca-Cola (zowat alles wat op Werchter en pukkelpop te zien was, van banners tot nurses
, Burn en af en toe wat voor Sprite en Telenet.
Voor de rest maak ik ook grafische commercials voor bvb. Kinepolis. Vaak maak ik voor mijn commercials ook zelf de muziek, maar echt goed betaald is da niet. (zo'n 400 euro per 30 sec., moet wel op een dag zeker gefixt zijn. Veel geld is dat niet maar ik kan toch weer ff klooien met mijn stuff).
Iemand vroeg hoeveel je verdient met draaien... ik ben zo'n twee jaar resident geweest in the Fill Colllins club - A'pen en daar was t budget 300 euro voor 2 a 3 uurtjes draaien. Op zich als je daarbuiten op nog wat feestjes kunt draaien lukt t wel om rond te komen (wel gene vetpot natuurlijk
. Daarom ben ik er ook tijdelijk mee gestopt om me te kunnen focussen op eigen producties. Als je een halve discovloer hit te pakken hebt, schiet de vraagprijs de lucht in en kun je overal gaan draaien. In de subtop verdien je makkelijk 2000 euro per setje. That's much better...
,
Ok genoeg geluld, nou maar weer aan de slag.
Salu en de kost... Dennis javascript:smilie('
')
Als hoofdberoep ben ik vormgever (check www.kult.be, portfolio moet wel dringend geupdate worden). Ik doe de vormgeving voor I Love Techno, Body to Body, Coca-Cola (zowat alles wat op Werchter en pukkelpop te zien was, van banners tot nurses
, Burn en af en toe wat voor Sprite en Telenet.Voor de rest maak ik ook grafische commercials voor bvb. Kinepolis. Vaak maak ik voor mijn commercials ook zelf de muziek, maar echt goed betaald is da niet. (zo'n 400 euro per 30 sec., moet wel op een dag zeker gefixt zijn. Veel geld is dat niet maar ik kan toch weer ff klooien met mijn stuff).
Iemand vroeg hoeveel je verdient met draaien... ik ben zo'n twee jaar resident geweest in the Fill Colllins club - A'pen en daar was t budget 300 euro voor 2 a 3 uurtjes draaien. Op zich als je daarbuiten op nog wat feestjes kunt draaien lukt t wel om rond te komen (wel gene vetpot natuurlijk
. Daarom ben ik er ook tijdelijk mee gestopt om me te kunnen focussen op eigen producties. Als je een halve discovloer hit te pakken hebt, schiet de vraagprijs de lucht in en kun je overal gaan draaien. In de subtop verdien je makkelijk 2000 euro per setje. That's much better...
, Ok genoeg geluld, nou maar weer aan de slag.
Salu en de kost... Dennis javascript:smilie('
')