Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Errol
Ik vroeg me af hoeveel van jullie zn geld verdiend met het maken van muziek.
Dus daar ook van kan leven.
Bedankt alvast.
Wel heel leuk natuurlijk. Overigens zijn er meer voordelen, want ik ben lid van een DJ pool, voor industrial, gothic en EBM DJ's, en daarvan krijg ik elke maand zo'n 15 tot 20 CDs binnen voor nop, dus dat soort emoluenten zitten er ook in. Al met al mag ik niet klagen, en met de opkomende populariteit van Industrial en EBM, zit er in de toekomst wellicht meer in. Ik merk het wel.
Ik vroeg me af hoeveel van jullie zn geld verdiend met het maken van muziek.
Dus daar ook van kan leven.
Bedankt alvast.
Nooit gedacht aan een ander merk Pim, om voor te programmeren?
Wanneer krijg ik nu die beloofde les vd andromeda??
Origineel geplaatst door Pim
Hartmann is een ander merk... Zie www.hartmann-music.com
Die les op Andromeda heb jij toch niet echt nodig? Maar ik zal het eens aan mijn baas vragen of ik een goede klant niet een bezoekje mag brengen.
Dud als je zin hebt om ns langs te komen lijkt me heel leuk.De Neuron wordt door TSI Benelux geïmporteerd. Axel Hartmann is via Alesis met mij in contact gekomen. (Axel is industrieel ontwerper en heeft ook voor Alesis gewerkt)Origineel geplaatst door Errol
Ik weet dat hartman een ander merk is maar ik dacht dat jullie (electric sound) deze importeerde.
Als dat zo is zit je er natuurlijk dichtbij.
Pak de Gouden Gids en bel alle muziekboeren op. Maar gezien de prijs zullen weinigen hem op voorraad hebben.Origineel geplaatst door Errol
Waar kan ik trouwens die hartman horen hierin amsterdam?
Origineel geplaatst door Pim
Pak de Gouden Gids en bel alle muziekboeren op. Maar gezien de prijs zullen weinigen hem op voorraad hebben.