Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mooi idee gaat alleen nog ff duren voor het binnen is vrees ikDit is zijn twee uno synths pro x's even samen voor het eerst aangesloten.
Toch tweede blackfriday deal doorgestuurt naar ander forum lid. Deze opname is dus mn laatse herinnering aan dit avontuur..
Bekijk bijlage 3855610
Net een video op YT gezet met de Perkons, een jam zonder handleiding te lezen. Ik stond te dansen binnen de minuut. Hoe ik er vervolgens voldoende variatie in kreeg wist ik ook niet zo maar toch pret
kort stukkie
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com

Zou wel even de handleiding lezen of video tutorial bekijken, want hij is dieper dan je misschien denkt en heeft een nogal onconventionele maar tegelijkertijd ook heel logische bediening.Net een video op YT gezet met de Perkons, een jam zonder handleiding te lezen. Ik stond te dansen binnen de minuut. Hoe ik er vervolgens voldoende variatie in kreeg wist ik ook niet zo maar toch pret
kort stukkie
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
Ik ben m nog volop aan t leren. Ben er nog niet: ik veronderstel dat er kits inzitten maar lijkt leeg en de kaart die er in zit bevat data en ik heb er toegevoegd. Ik vind er momenteel niks over op YT en manual is heel karig er over
blijkbaar zijn er overigens nog weinig mensen die hun aankopen ook echt gebruikt hebben![]()