Jouw eerste opname Blackfriday gear!

MstrFX

B T N!
Dit is zijn twee uno synths pro x's even samen voor het eerst aangesloten.
Toch tweede blackfriday deal doorgestuurt naar ander forum lid. Deze opname is dus mn laatse herinnering aan dit avontuur..

Net een video op YT gezet met de Perkons, een jam zonder handleiding te lezen. Ik stond te dansen binnen de minuut. Hoe ik er vervolgens voldoende variatie in kreeg wist ik ook niet zo maar toch pret

kort stukkie

Dit is zijn twee uno synths pro x's even samen voor het eerst aangesloten.
Toch tweede blackfriday deal doorgestuurt naar ander forum lid. Deze opname is dus mn laatse herinnering aan dit avontuur..

Bekijk bijlage 3855610
mooi idee gaat alleen nog ff duren voor het binnen is vrees ik

Net een video op YT gezet met de Perkons, een jam zonder handleiding te lezen. Ik stond te dansen binnen de minuut. Hoe ik er vervolgens voldoende variatie in kreeg wist ik ook niet zo maar toch pret

kort stukkie

ik voel em nog niet zo maar is aan je handen te zien dat hij bij jou werkt :D

kort stukkie
Zou wel even de handleiding lezen of video tutorial bekijken, want hij is dieper dan je misschien denkt en heeft een nogal onconventionele maar tegelijkertijd ook heel logische bediening.

Ja dat doe ik nog maar ik vind het heerlijk om dat bij t begin niet te doen.

Ik ben m nog volop aan t leren. Ben er nog niet: ik veronderstel dat er kits inzitten maar lijkt leeg en de kaart die er in zit bevat data en ik heb er toegevoegd. Ik vind er momenteel niks over op YT en manual is heel karig er over

Mn nieuwe valhalla plugins zitten in de inzending voor de contest. Organteq ook (vrij onherkenbaar verminkt). Maar die deel ik pas als de contest begint

Maar ik heb meer gemaakt
De reverbs zitten ook in een psytrance achtig ideetje waar ik van t weekend mee heb zitten prutsen. Ook pianoteq en Sie-Q zitten daarin.

Tis nu nog een soepzootje van achter elkaar geplakte ideetjes. Als ik het later nog wat vind ga ik snijden, knippen, plakketln, mooi maken etc.

Ik ben m nog volop aan t leren. Ben er nog niet: ik veronderstel dat er kits inzitten maar lijkt leeg en de kaart die er in zit bevat data en ik heb er toegevoegd. Ik vind er momenteel niks over op YT en manual is heel karig er over

Zag gisteren deze video en was ook wel impressed, je kunt hem dus ook als een soort Perfourmer gebruiken, maar het leukste zelf zou ik ook de aparte outs (of inserts) per channel vinden, mucho creatieve mogelijkheden.

blijkbaar zijn er overigens nog weinig mensen die hun aankopen ook echt gebruikt hebben :D

Ik heb mijn Triaz van Waves Alchemy al fanatiek ingezet. Onder andere in deze soundtrack voor een fictieve film. De trommeltjes komen uit Triaz.

Als ik software uitprobeer, leidt dat vaak tot een nieuw nummer 👍

Attachments

• Filmscore.mp3
    3 MB
Vermits ik bog steeds meer plat in bed of zetel lig ben ik ivm de perkons nog geen stap wijzer \ verder. Ik heb dus geen idee hoe ik die kits importeer want ik heb er op het kaartje staan maar hij doet t niet. Maar vermits t directory achtig geneuzel is waar ik zoals jullie allen gekend allergisch voor ben is t ook niet de grootste zorg.

Back