Album Arranger This

Ik heb alles verwijderd omdat ik het op mijn gemak ga doen en proberen meer tijd in de akkoorden progressies te steken qua Neutron 4 en Ozone 11 Advanced. Ik ga aanpassingen maken aan de preset die de AI tevoorschijn tovert. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat dat meestal presets zijn en dat die op elk liedje hetzelfde zijn, al zeker de Neutron 4. Ik kan dan in de preset afzonderlijk alles nog laten "leren" op de muziek zelve en dan verandert het meestal. Ook ga ik de distortion in Neutron 4 niet meer op de preset warme kant zetten, maar proberen het open te halen waardoor de instrumenten er beter uitkomen. Weet wel niet of dat allemaal gaat lukken.
In Ozone ga ik ook de "leer" functie gebruiken op elke module dat mogelijk is om zo toch een meer track gericht geluid te krijgen. Vervolgens ga ik de track ook niet meer in 44100 Hz exporteren, maar in 192000 Hz. Ik heb besloten daarom alles te verwijderen, omdat ik anders met tijdsdruk zit. Dan heb ik het gevoel dat alles zo vlug mogelijk moet gaan om het online aan te passen en dat is niet goed.
Men excuses hiervoor.

Back