Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UTF-8 SAMPLIFIED – the fully open-source 8-bit Eurorack drum module
kan hem voor je bouwen als je wilt, stuur maar een pm indien interesse. ik lever kwaliteitWel grappig ding. Zelf bouwen gaat er helaas nooit van komen.

recent, pas gebouwd en leuk:@feindbild als jij nog een recente de moeite waardige diy weet? Ik zie helaas weinig anderen iets posten hier..
de kit kost maar 31 euro (van de maker zelf gekocht op dutch modular fest), maar is zonder arduino (die heb ik op ali express gescoord voor 2,5 euro of zo).
de gekleurde nuts zijn mijn toevoeging overigens, die zet ik op alles, ik heb een vaste kleurcode.

BTW tarief is afhankelijk van het land dat je selecteert..om een of andere reden kost hij bij thomann ook 1 euro minder voor mij dan in je screenshot hierboven
ja, maar ik dacht zowel in be als nl 21%?BTW tarief is afhankelijk van het land dat je selecteert..
Ik heb hem gehad, nu niet meer nodig want ik heb een Voltage Lab 2, maar is echt een toffe osc, zeker voor €150. Vind hem niet veel onderdoen voor de Verbos Foundation oscillator - m.i. de beste analoge osc - en die kost tegenwoordig meer dan €500.Ja het is ze werkelijk gelukt om de meest lelijke faceplates te bouwen zoals de westpest.. Ik vind de rustigere stylo wel beter ook..
Als iemand die Captn big O heeft ben ik wel benieuwd wat de ervaringen zijn.. Want het klopt dat deze module perfect past in mn niftykeyz gezien de patchpoints...