Napotronix - Shifting Dynamics

Die "adem/de zee??" op de achtergrond vind ik wel de maxx. Iedere keer komt er wel iets nieuws op de proppen. Lekker rustig & chill. Percussie is zeer goed. Mooie plaat, Nap!

Gloomy. :)

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Tof gemaakt, kabbelt lekker door met genoeg afwisseling. Mooi hoe je die 'zee' van het begin later als een soort ademhaling gaat interpreteren.

• Duimpje
Klinkt erg experimenteel en zie je zo, aan de hand van de foto's die ik heb gezien, in de studio zitten met al je apparaten. De track brengt me tot rust. Ben gewend aan een spetterende mix en dan mis ik een beetje in deze track. Maar denk dat het wel zo past bij de soort track. Luister zelf nooit naar ambient.

• Duimpje
Zie deze nu pas. Mooie balans tussen variatie aan de ene kant zodat het je blijft boeien, aan de andere kant blijft het allemaal heel relaxed.

• Duimpje
De track is ontstaan door een toffe sound op de TwistFM te bouwen en een akkoordenschema op te nemen. En daar op voortgeborduurd.

Voor de spotter, dit zit er ongeveer in:
Chords / drone - Twisted Electrons TwistFM
Bas - Prophet-10
Melodie/arp - Roland TB-3
Noisescape: Waldorf Iridium
Noisescape/fieldrecording in break: Waldorf Quantum 2
Bel: Waldorf Quantum 2
"Zee/adem" noise: Soma Pulsar-23
Drums: Erica Perkons + LXR-02, Roland TR-6s, Ableton Live, Kontakt
FX: Hologram MicroCosm, Meris LVX + MercuryX, Erica Nightverb + Zen Delay, OBNE Dark Star Stereo, Auburn Panagement 2, Fabfilter Volcano 3 + Pro-Q 4 + Saturn 2

Laatst gewijzigd:
Back