Bax Music maakt doorstart

Als je dan in het synthsegment, ik gok na accessoires, gitaar en drums het belangrijkste in de muziekretail, het belangrijkste B-merk al niet biedt, vraag ik me af hoe dik die nek van Jochanan is om zich er zo uit te kletsen #buyerbeware

Als ik dan de post van @MacGyverGear een paar berichten hier boven leest waar hij schrijft over b stock lichten etc, dan klopt het op dat vlak wel. Misschien dat Bax voor ons synth freaks minder interessant is (geworden), maar binnen andere segmenten van de muziekindustrie hebben ze de juiste spullen (b merk) voor de juiste prijs.
Ehm.. B stock? Ik schreef dat de huismerken nogal populair zijn. (Innox en Ayra). Het zijn misschien wel B merken.. :D
Hetgeen ik had besteld en geannulleerd was nooit bij mij aangekomen omdat de levertijd na bestellen anders werd/was.

Ze kunnen binnenkort wel de nieuwe RMX ignite leveren.. ook een beetje uit hetzelfde segment. (DJ/ Verlichting/ PA geluid). En van Alpha Tetha l Pioneer hebben ze de gangbaardere apparaten ook op voorraad.

Laatst gewijzigd:
Ehm.. B stock? Ik schreef dat de huismerken nogal populair zijn. (Innox en Ayra). Het zijn misschien wel B merken.. :D
Hetgeen ik had besteld en geannulleerd was nooit bij mij aangekomen omdat de levertijd na bestellen anders werd/was.

Ze kunnen binnenkort wel de nieuwe RMX ignite leveren.. ook een beetje uit hetzelfde segment. (DJ/ Verlichting/ PA geluid). En van Alpha Tetha l Pioneer hebben ze de gangbaardere apparaten ook op voorraad.
Dat bedoelde ik, huismerken. B stock is inderdaad wat anders…

Ik wil net een b stock kopen, krijg 10%
ik heb echter 2 cadeaucode's (kado code lijkt me NL maar goed)
Als ik ze beiden ingeef aanvaardt ie enkel de laatst ingevoerde + 10% korting . En als ik op de laatste pagina ben, is ie die kado code alweer vergeten

Weet je wat bax, hou je b stock maar. :doei: En al de rest ook, ik geef die code's wel aan n andere sukkel.

Vraag ik Bax om op een postpunt op wandelafstand te leveren, krijg ik net bericht dat ze t gaan leveren op 11 min rijden (enkel). Gezellig. En ik heb t nog eens nagekeken, het is niet mijn fout...

Gewoon in de fietstas van je Goldwing, rock ‘n’roll.

Met je synth lopen? Heb ik wel eens met m’n Solina Strings gedaan. Voel het 45 jaar na dato nog steeds

Gewoon in de fietstas van je Goldwing, rock ‘n’roll.

Met je synth lopen? Heb ik wel eens met m’n Solina Strings gedaan. Voel het 45 jaar na dato nog steeds
Bij LaRoy in Deinze heb ik ooit een (kunststof) flightcase ((6U) opgehaald, en achterop mijn Silverwing (kleine broer van de Goldwing) bevestigd. Veel bekijks gehad onderweg (50km) :) :P

Ik liep in 1997 een kleine 3 kilometer met m'n zojuist op het station gekochte CS60 (soort van shady middernacht deal...het waren andere tijden zeg maar, haha ;-) , en moest daarna nog 2 trappen op, om hem op zolder in m'n studio te krijgen. Muisstil, want m'n ouders sliepen...

Haha, mijn CS60 komt ook uit een kelderbox met verder niks er in. Nou was -ie ook wel heel goor en in slechte staat, en de verkoper zag er uit alsof íe nog nooit een rolletje drop gestolen had.

Maar respect hoor: 3 km lopen en twee trappen op. Deed je ook mee met de Olympische Spelen?

Ik liep in 1997 een kleine 3 kilometer met m'n zojuist op het station gekochte CS60 (soort van shady middernacht deal...het waren andere tijden zeg maar, haha ;-) , en moest daarna nog 2 trappen op, om hem op zolder in m'n studio te krijgen. Muisstil, want m'n ouders sliepen...
Zo iets had ik ook ja… 2x de Mackie HR624 meegenomen uit Feedback Rotterdam, naar het station daar, en dan in Haarlem ook nog eens. Onhandige dozen die samen iets van 25kg wogen.

Laatst gewijzigd:
Back