Als je dan in het synthsegment, ik gok na accessoires, gitaar en drums het belangrijkste in de muziekretail, het belangrijkste B-merk al niet biedt, vraag ik me af hoe dik die nek van Jochanan is om zich er zo uit te kletsen #buyerbeware
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ehm.. B stock? Ik schreef dat de huismerken nogal populair zijn. (Innox en Ayra). Het zijn misschien wel B merken..Als ik dan de post van @MacGyverGear een paar berichten hier boven leest waar hij schrijft over b stock lichten etc, dan klopt het op dat vlak wel. Misschien dat Bax voor ons synth freaks minder interessant is (geworden), maar binnen andere segmenten van de muziekindustrie hebben ze de juiste spullen (b merk) voor de juiste prijs.

Dat bedoelde ik, huismerken. B stock is inderdaad wat anders…Ehm.. B stock? Ik schreef dat de huismerken nogal populair zijn. (Innox en Ayra). Het zijn misschien wel B merken..
Hetgeen ik had besteld en geannulleerd was nooit bij mij aangekomen omdat de levertijd na bestellen anders werd/was.
Ze kunnen binnenkort wel de nieuwe RMX ignite leveren.. ook een beetje uit hetzelfde segment. (DJ/ Verlichting/ PA geluid). En van Alpha Tetha l Pioneer hebben ze de gangbaardere apparaten ook op voorraad.
En al de rest ook, ik geef die code's wel aan n andere sukkel.
Gewoon niet kopen daar. Er zijn volgens mij genoeg alternatieven. Dan loop je ook geen risico, en je hebt je spullen eerder in huis.Ik vind het vooral scammy dat je als klant gewoon spullen kan bestellen die ze niet gaan leveren. Om alleen even jouw geld op de rekening te hebben staan?
Bij LaRoy in Deinze heb ik ooit een (kunststof) flightcase ((6U) opgehaald, en achterop mijn Silverwing (kleine broer van de Goldwing) bevestigd. Veel bekijks gehad onderweg (50km)Gewoon in de fietstas van je Goldwing, rock ‘n’roll.
Met je synth lopen? Heb ik wel eens met m’n Solina Strings gedaan. Voel het 45 jaar na dato nog steeds

Ik liep in 1997 een kleine 3 kilometer met m'n zojuist op het station gekochte CS60 (soort van shady middernacht deal...het waren andere tijden zeg maar, haha ;-) , en moest daarna nog 2 trappen op, om hem op zolder in m'n studio te krijgen. Muisstil, want m'n ouders sliepen...Met je synth lopen? Heb ik wel eens met m’n Solina Strings gedaan. Voel het 45 jaar na dato nog steeds
Zo iets had ik ook ja… 2x de Mackie HR624 meegenomen uit Feedback Rotterdam, naar het station daar, en dan in Haarlem ook nog eens. Onhandige dozen die samen iets van 25kg wogen.Ik liep in 1997 een kleine 3 kilometer met m'n zojuist op het station gekochte CS60 (soort van shady middernacht deal...het waren andere tijden zeg maar, haha ;-) , en moest daarna nog 2 trappen op, om hem op zolder in m'n studio te krijgen. Muisstil, want m'n ouders sliepen...