Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het knettertje vaker gehoord bij het aan/uit zetten als ik de schakelaar om zet. Maar de laatste paar keer ging hij bijna niet aan of hele tijd aan/uit en bleef het knetteren. Durf m nu eigenlijk niet meer aan te zetten want als ik alle modules opblaas die erin zitten ben ik goed de sjaak. Het is 12u x 114hp. Het knettertje komt voor mijn gevoel echt uit de schakelaar. Maar misschien moet ik idd toch maar even een professional laten kijken.Is het de schakelaar zelf of het "stopcontact"? Er kan niet zo heel veel kapot gaan volgens mij. Ik denk dat er ergens een slecht contact of soldeerpunt zit. Misschien raar vraag maar weet je zeker dat het niet aan de kabel ligt?
Thanks, ga ik doen!Ik zou er even naar laten kijken door iemand met verstand, is voor je eigen gemoedstoestand ook fijner uiteindelijk..
Dat is heel aardig! Ik zit in Woerden dus dat is helaas niet om de hoek van EibergenEr zijn zat medeforummers die dit best kunnen en zouden willen doen, ik ben er daar één van.
Handig als je je woonplaats vermeld
Schakelaar vervangen en klaar. Maar ik had het niet zelf gekund zag ik al. Dennis wist gelukkig wel precies wat hij deed, alles is nu netjes gesoldeerd en transparante krimpkousen en zwart snot erover (dat laatste weet ik eigenlijk niet meer waar dat voor was 
top jobPciesSchakelaar vervangen en klaar. Maar ik had het niet zelf gekund zag ik al. Dennis wist gelukkig wel precies wat hij deed, alles is nu netjes gesoldeerd en transparante krimpkousen en zwart snot erover (dat laatste weet ik eigenlijk niet meer waar dat voor was
![]()