Turnlab

ishi

Administrator
Staff member
Iemand een idee of bij Turnlab alles loopt als normaal? Ik bestelde daar deze week een TE OP1 Field. Stom genoeg een foutje in mijn nieuwe postcode gemaakt. Probeer ze sindsdien te bereiken (mail, telefoon) maar krijg geen contact.

Communicatie gaat er best wisselend. Mijn ervaring via de mail.

hier ook, 2 keer besteld in 2024 en communicatie via email ging vlot.

Ikzelf heb er nog niets gekocht, maar wel eens een degelijke e-mailcommunicatie gevoerd over een bepaald toestel. Sinds wanneer exact probeer je ze te bereiken? Het lijkt me normaal dat ze niet "instant" antwoorden, of, soms eens een dagje later. In elk geval: ze hebben géén openingsuren omdat ze enkel op afspraak werken.

Verder interesseert het me wel hoe ze reageren, want ben vermoedelijk van plan om er toch een bepaald toestel te kopen (het bewuste toestel waarover ik enige maanden geleden met hen heb gecommuniceerd) ;)

Mijn enige ervaring met Turnlab was geen goeie. Kenton Pro-Solo van ze gekocht, bij ontvangst bleken ze een Pro-DCB opgestuurd te hebben. Op eigen kosten retour gestuurd en voor een meerprijs een Pro-Solo daar besteld (die had hij blijkbaar dus toch niet 2e hands hoewel daar de advertentie voor was). Correspondentie werd wat minder vriendelijk toen het retour pakket nogal lang onderweg bleef (waar ik uiteraard weinig aan kon doen). Meteen dus ook de laatste keer dat ik daar iets kocht. Is inmiddels wel 11 jaar geleden maar nooit meer de neiging gehad om daar nog iets te kopen.

Turnlab is fuckin traag met verzend, zelfs naar eigen land. Dat is zowat mijn ervaring. En dat Maks werknemers heeft die mail doen (mogelijk (ook) zijn pa)
Maks is sympathiek maar als t niet hoeft koop ik elders. De kenton doos online die ik er kocht was goed van prijs, volgens mij was t dan ook onaangekondigde B stock (dit jaar gekocht) want had schade aan de lak. Het is altijd wel wat met Turnlab, niet helemaal slecht, maar zelden 'perfect' en meestal ook gewoon te duur.

Ook vorig jaar iets besteld, wat drie weken later toekwam, terwijl ze het in stock hadden (van Belgie naar Belgie). Het moet nou niet de volgende dag in huis zijn, maar drie weken zonder enig bericht betekende mijn laatste koop daar.

Ik heb er een maand of wat geleden in Antwerpen een Moog Matriarch ingeruild voor een Quantum Mk2 en daarbij ging de communicatie vlot en vriendelijk.

Ja ik weet zeker als je er langsgaat je begrijpt waarom ik m niet de grond inpraat. Sympathiek. Maar de zaak loopt niet gesmeerd om allerlei redenen die ik aanhaalde. En meer.

Sinds wanneer exact probeer je ze te bereiken? Het lijkt me normaal dat ze niet "instant" antwoorden, of, soms eens een dagje later. In elk geval: ze hebben géén openingsuren omdat ze enkel op afspraak werken.

Donderdagmiddag heb ik besteld en ' s avonds eerste mail gestuurd. Volgende dag nog een mailtje met vraag om even te bevestigen dat eerdere mail was ontvangen zodat ze niet naar verkeerde postcode sturen. Daarop niks gehoord en toen gebeld maar geen contact. Ik heb in het verleden ook wel vaker per mail met ze gecommuniceerd en dat liep altijd prima.

Alleen maar goede ervaring mee. Mn UDO Gemini daar opgehaald. Kenton spullen ook daar gekocht via de website.

Communicatie via mail was beleefd, vriendelijk en vlot.

Ik ben een tevreden klant.

Zouden soms B-stocks verkopen als nieuw.Dus altijd even checken.

Wil je een foto van mijn kenton zien? Gestaafd genoeg.

Gestaafd!?
Wel,durf bijna zweren dat mijn desktop 3rdwave er één was.Beschermfolie van het schermpje was weg en een vingerafdruk.Gewoon even uittesten?Nee,ik denk het niet.

Nogmaals bellen en mailen naar Turnlab geeft geen enkele reactie. Telefoon gaat direct op voicemail.

Gek, ik heb ze vanochtend gemaild en kreeg binnen 20 minuten reactie. Mijn OP-1 Field (op 12 juni besteld) wordt vandaag verzonden.

Back