Turnlab

Nou gelukkig, mijn laatste mail van een half uurtje geleden werd net opeens door twee mensen van Turnlab beantwoord. Storm in een glas water dus.

En voor de volledigheid: ze verkopen de OP1-Field voor een erg mooie prijs :)

ze verkopen de OP1-Field voor een erg mooie prijs
1929 euro inclusief tax? Dan issie goedkoper bij bv Tonecontrol (1890) of beter nog bij hunzelf voor 1399, geen idee wat daar voor verzending nog bij komt trouwens.

Niks voor verzending...

Screenshot 2025-06-17 at 14.55.03.png

Met de kortingscode FLIPPED-OUT-25-600 is hij nu € 1329,- bij Turnlab (vorige week nog € 1290,-).

Bij Thomann is hij overigens ook € 1399,-, daar krijg je 3 jaar garantie. Bij Teenage Engineering zelf zou ik hem dus in ieder geval niet kopen.

ah, das dan inderdaad een nog mooiere prijs :). Blijf er wel een beetje hebberig van worden, maar zou volgens mij niet echt lekkere integreren in mijn setup en alleen 'voor de leuk onderweg' is het me nog steeds te veel geld.

ah, das dan inderdaad een nog mooiere prijs :). Blijf er wel een beetje hebberig van worden, maar zou volgens mij niet echt lekkere integreren in mijn setup en alleen 'voor de leuk onderweg' is het me nog steeds te veel geld.
Haha, mooi he, GAS. Ik heb nooit GAS gehad voor die Teenage Engineering dingen, maar als het ineens heel goedkoop is toch die verleiding voelen. Terwijl het niet de prijs was die me tegenhield maar vooral het ding zelf. En die is nog steeds hetzelfde. Skip!

Ik heb 1162 incl. btw betaald.
Nice! ik 1200e voor een tweede hansje.
Wel een eurorack module en een mooise houten case erbij gekregen omdat ik geduldig heb gewacht op mijn verdwaalde OP1-f.

aha, mooi he, GAS
hehe zeker, helemaal nu er weer een 3 weken durende camping vakantie aan zit te komen vlamt de portable gas weer flink op. En dan lijkt die OP1 field me wel echt tof... maar kijk bv ook naar de Ableton move, aangezien ik al in Ableton werk en daar dan later in door kan gaan. En die evt als sample player kan gebruiken vanuit de cirklon wat volgens mij niet met OP1 kan... je moet iets om een aankoop goed te praten.

hehe zeker, helemaal nu er weer een 3 weken durende camping vakantie aan zit te komen vlamt de portable gas weer flink op. En dan lijkt die OP1 field me wel echt tof... maar kijk bv ook naar de Ableton move, aangezien ik al in Ableton werk en daar dan later in door kan gaan. En die evt als sample player kan gebruiken vanuit de cirklon wat volgens mij niet met OP1 kan... je moet iets om een aankoop goed te praten.
Ahja de mythische portable devices die vervolgens de hele vakantie in de koffer blijven. Daar heb ik de SP-404 mk2 en MPC Live II voor :)

Hallo,

Biased want ik woon in Antwerpen en ken wie daar werkt, maar ik heb geen klachten.

Ik denk dat je moet begrijpen dat ze geen Bax (RIP), Mediamarkt of Thomann zijn - het is een klein team die bezig is met niche producten.

Dus ja, misschien zal de communicatie, of de verzending, of de reparatie soms wat trager zijn dan wat we ondertussen gewoon zijn van de grote ketens. Ik ben alvast blij dat er nog zoiets als Turnlab bestaat.

Grt,
M.

Dus ja, misschien zal de communicatie, of de verzending, of de reparatie soms wat trager zijn dan wat we ondertussen gewoon zijn van de grote ketens. Ik ben alvast blij dat er nog zoiets als Turnlab bestaat.

Ik was een beetje verbaasd dat er in 5 dagen geen mogelijkheid tot communicatie was. Maar blijkbaar ging er iets fout op dat vlak en excuses dus helemaal prima weer. Het ging me overigens niet om snelle verzending maar enkel om feedback op een aanpassing van het verzendadres.

Ik blijf verder een tevreden klant en er bestellen in de toekomst, zeker bij deze scherpe prijzen 😁

Mijn Roland Juno 6 aan hun verkocht geld werd direct overgemaakt, maar duurde ruim twéé maanden voor dat ze hem kwamen halen!!!
(Hoopte stiekem dat ze hem vergeten waren ) :duivels:

Laatst gewijzigd:
Als je wat leuks hebt kan je ook ruilen daar. Heb het een keer gedaan met een Telefunken Echomixer voor een Lovetone pedaal.

1929 euro inclusief tax? Dan issie goedkoper bij bv Tonecontrol (1890) of beter nog bij hunzelf voor 1399, geen idee wat daar voor verzending nog bij komt trouwens.
De prijsweergaves bij Turnlab zijn altijd excl btw. Incl btw staat er in kleine cijfertjes onder. Wat voor de nodige verwarring kan zorgen

Back