Turnlab

Gek, ik heb ze vanochtend gemaild en kreeg binnen 20 minuten reactie. Mijn OP-1 Field (op 12 juni besteld) wordt vandaag verzonden.
Wel vreemd dat ze geen verzendbevestiging sturen en nu weer slecht bereikbaar zijn. Order staat nog steeds ‘Awaiting shipment’ bij mij.

Turnlab is n kleine speler, zou me niet verbazen dat ze verkopen en dan zelf moeten bestellen omdat t niet in voorraad is. Als ik er n kenton doosje bestel duurt t een week voor t aankomt en ik woon 30 km van hen. 'Morgen op de post' is een utopie want ik heb t nog nooit gezien.

Begin mij er nu wel wat aan te storen. Ik snap dat het een kleine zaak is, maar doe dan geen valse beloften (hij zou dinsdag verstuurd worden) om vervolgens helemaal niet meer te reageren. En zet de levertijden op iets realistisch (1-3 dagen is dat niet).

Inderdaad. Ik heb de indruk dat de verzendlabels zijn aangemaakt maar de synths nog niet binnen zijn.

Als je nu op site kijkt staat er 'verzending in 1-3 dagen'. Wat verder nog niet veel zegt natuurlijk.

Inderdaad. Ik heb de indruk dat de verzendlabels zijn aangemaakt maar de synths nog niet binnen zijn.
typisch - was bij mij ook. Bij Turnlab kopen = week geduld naar mijn ervaring.

Ik heb de order geannuleerd, was er wel klaar mee. Het wekt bij mij geen vertrouwen als je valse beloften doet en meer dan een week niet bereikbaar bent. Dan bestel ik liever voor iets meer bij bijv. Thomann.

Slechts 1 ervaring met Turnlab (via Reverb). Ik heb het idee dat het een klein bedrijf is maar communicatie en service prima.

Naar eigen zeggen waren ze wat overrompeld door het groot aantal bestellingen. Maar hij is binnen.

Leuk! Met dit weer perfect voor in de hangmat denk ik zo.

Gisteren bij Turnlab in Antwerpen geweest om een synth op te halen. Enorme collectie vintage synths en Maks en zijn team zijn supervriendelijk en communicatief. Dit is nu de derde keer dat ik er iets gekocht heb en de eerste keer dat ik fysiek in de winkel was. Het is meer een grote opslag, onderhoudswerkplek en studio, dan een traditionele winkel met shiny etalage enzo. Ze leveren hun vintage gear wereldwijd en hebben het daarom tijdens piekmomenten soms drukker dan hun kleine team aan kan, maar als bedrijf zijn ze echt wel te vertrouwen.

Turnlab heeft graag je oud spul in ruil voor nieuw. Wat ik helemaal begrijp want is 2 keer winst. De kans dat ik er nog koop is heel klein. Ik heb teveel verhalen die k niet ga delen. Laat ons samenvatten dat ik geen enkele reden heb om er wel te kopen.

Back