Exoterrestrial
Het zal je kind maar weze 😳
Wie weet zijn hier wel BN's of BB's op dit forum?...
Cheers,
Exo.
Cheers,
Exo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Uiteraard, al zijn de voorbeelden die ik ken geen regelmatige bezoeker. Maar ze hebben hier wel een account en (ooit) gepost.Wie weet zijn hier wel BN's of BB's op dit forum?...
Cheers,
Exo.![]()
Ja precies. Niet vanwege beroemdheid (who even cares), gewoon omdat het een goede interessante producer is met veel kennis en een algemene productienerd zoals de meesten hier denk ik ook zijn.En om even lekker in z’n studio te hangen. Dat lijkt me super vet!

Geen ideeWie weet zijn hier wel BN's of BB's op dit forum?...
Cheers,
Exo.![]()

Via die weg toch wel leuke dingen meegemaakt. Op de gastenlijst van de MS Stubnitz in Rotterdam en een keer via pb een berichtje dat er opgetreden werd op Eurosonic en dat ik op de lijst werd gezet voor een perskaart.Ja uit de housescene zeker! HP Vince, en een van de chocolade puma /René Gaston Guys. Voor mij in elk geval bekend van de begintijd van de dance. Waren super sympathiek!Wie weet zijn hier wel BN's of BB's op dit forum?...
Cheers,
Exo.![]()
Nou, ik ben nog van de partij, het zei in een andere tijdzone. Maar gaan me nu wel opmaken om naar bed toe te gaan…Ik wil hier wel eens iemand ontmoeten die even laat gaat slapen als ik. Straks dus
Leuk interview met deze dame. Zoals te horen (aan het eind) en ook te zien heeft ze er wel wat Brood aan over gehouden.Of een gesprek met Berdien Stenberg (om te vragen of ze echt kon fluiten naar haar royalties).
Gaf hij ooit synthesizer-demonstraties in muziekwinkels (in het pre-internet tijdperk) ? Volgens mij heb ik hem in die zin meermaals ontmoet.Jaloersmakend: Een jaar of 10 geleden heb ik Bert Smorenburg ontmoet op de Musikmesse in Frankfurt.
Ik heb hem ook ontmoet in de hoedanigheid van Yamaha demo-man, het zal een jaar of 15 geleden geweest zijn. Hij doet nog steeds demo's, tegenwoordig voor Arturia.Gaf hij ooit synthesizer-demonstraties in muziekwinkels (in het pre-internet tijdperk) ? Volgens mij heb ik hem in die zin meermaals ontmoet.
Dit dus. Bijvoorbeeld iemand die dingen doet of kan die me aanvullen.Ik wil mijn ideale studio match wel eens ontmoeten.