Wie wil je absoluut eens ontmoeten?

Ik zit al sinds 1994 op't internet. Heb regelmatig ervaren dat er meisjes zijn die zich voordoen als een jongen.

Zo heb ik ooit de Gentse Bieste georganizeerd, een metalconcert op de Gentse Feesten. Ik heb ervoor zes maanden schriftelijk contact gehad met een zekere M. uit de USA.

Op de Bieste komt er een bloedmooi en charismatische meid naar me toe en vraagt: are you Jan? I am M. from the USA. I came especially to see Enthroned (Belgische Black Metal)

Waaaauw, dus je hebt me al die tijd voorgelogen dat je een jongen was?

Inderdeed :dubbel::dubbel:

en ze is het weekend thuis blijven overnachten. :D

En om even lekker in z’n studio te hangen. Dat lijkt me super vet!
Ja precies. Niet vanwege beroemdheid (who even cares), gewoon omdat het een goede interessante producer is met veel kennis en een algemene productienerd zoals de meesten hier denk ik ook zijn.

Uiteraard zijn die er, degene die zelden posten omdat ze veel teveel met muziek enz bezig zijn, hebben geen tijd om hier te zitten typen :D
Deadline halen ,repeteren, tracks afwerken, auto laden met flightcases en kabels, weetjewel. Gelukkig zelf geen last van

• Duimpje
Duimpjes: Mia
Mijn ervaring is dat ze vooral op het marktplaats forum zitten:D Via die weg toch wel leuke dingen meegemaakt. Op de gastenlijst van de MS Stubnitz in Rotterdam en een keer via pb een berichtje dat er opgetreden werd op Eurosonic en dat ik op de lijst werd gezet voor een perskaart.

Ik zou wel een avondje willen chillen en jammen met Connan Mockasin

Wie weet zijn hier wel BN's of BB's op dit forum?... :walker:

Cheers,
Exo. :mega:
Ja uit de housescene zeker! HP Vince, en een van de chocolade puma /René Gaston Guys. Voor mij in elk geval bekend van de begintijd van de dance. Waren super sympathiek!

Ik wil hier wel eens iemand ontmoeten die even laat gaat slapen als ik. Straks dus

Of een gesprek met Berdien Stenberg (om te vragen of ze echt kon fluiten naar haar royalties).
Leuk interview met deze dame. Zoals te horen (aan het eind) en ook te zien heeft ze er wel wat Brood aan over gehouden.

Jaloersmakend: Een jaar of 10 geleden heb ik Bert Smorenburg ontmoet op de Musikmesse in Frankfurt.
Gaf hij ooit synthesizer-demonstraties in muziekwinkels (in het pre-internet tijdperk) ? Volgens mij heb ik hem in die zin meermaals ontmoet.

Gaf hij ooit synthesizer-demonstraties in muziekwinkels (in het pre-internet tijdperk) ? Volgens mij heb ik hem in die zin meermaals ontmoet.
Ik heb hem ook ontmoet in de hoedanigheid van Yamaha demo-man, het zal een jaar of 15 geleden geweest zijn. Hij doet nog steeds demo's, tegenwoordig voor Arturia.

Ik wil mijn ideale studio match wel eens ontmoeten.
Dit dus. Bijvoorbeeld iemand die dingen doet of kan die me aanvullen.

@klinkske We kennen elkaar niet, maar ik moet zeggen: je hebt een punky attitude die me wel aanstaat. Helaas woon je wat ver weg.
Ik kwam nog wel eens 2 x per jaar of zo in Herentals, maar da’s vroeger.

Hm, wellicht iemand in provincie Utrecht?… :yamaha:
Hallo hallo?! (...riep hij echoënd in een bodemloze put)

---

Verder heb ik qua beroemdheden ooit wijlen Eddy Wally ontmoet. M'n toenmalige bandje was geboekt in zijn voorprogramma. Don't ask why :?
Wat een oprecht vrolijke vogel was dat zeg! :halleluja
Zo nu jullie weer... :kroon:

Screenshot 2025-12-14 at 17.11.10.png

Laatst gewijzigd:
Back