Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaak is dit kortstondig. Je zag het met de Digitakt ook. Bij aankondiging van de II werd de eerste gedumpt maar na een week of wat stabiliseerde het weer. Daarnaast zit de TR-1000 schijnbaar in een hele andere prijsklasse, dus of alle TR-8S bezitters massaal en meteen gaan upgraden? Ze zullen bij verkoop van hun TR-8S alsnog 1500eu op moeten hoesten, en niet iedereen kan of wil dat. Als de TR-1000 onder de 1000eu zou zijn wordt het een ander verhaal denk ik.Als deze echt interessant is, dan gaan er een behoorlijke hoeveelheid TR8S-en uit. Dan moet de prijs wel dalen, want zo werkt de markt van vraag en aanbod nu eenmaal. Of iedereen is bereid lang te wachten op een koper. Mijn ervaring is dat vooral de eerste maanden de prijs tweedehands zal dalen. daarna stabiliseert het weer enigszins. Wat ik mij wel afvraag is of er ooit een soort verzadiging komt. Er is al zoveel in omloop en er komt steeds meer gear bij.
Wat mij betreft doet ACB niet onder aan analoge drum synthese. Distortion daarentegen is altijd maar de vraag hoe goed dat klinkt als het digitaal is. Aliasing is bijna standaard aanwezig. Dus daarin zie ik wel voordelen als dat analoog is.Het plaatje uit de Sweetwater folder matcht met de flits van de UI die je in het teaser-filmpje ziet. Dus die bron lijkt wel betrouwbaar. Roland heeft qua R&D gigantisch in hun emulatie-techniek geïnvesteerd de afgelopen jaren, dus ik verwacht dat dit gewoon een ACB-achtige flagship drum machine wordt met analoge FX.
Bekijk bijlage 3865445
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij € 2000,- of iets dergelijks moet kosten.Vaak is dit kortstondig. Je zag het met de Digitakt ook. Bij aankondiging van de II werd de eerste gedumpt maar na een week of wat stabiliseerde het weer. Daarnaast zit de TR-1000 schijnbaar in een hele andere prijsklasse, dus of alle TR-8S bezitters massaal en meteen gaan upgraden? Ze zullen bij verkoop van hun TR-8S alsnog 1500eu op moeten hoesten, en niet iedereen kan of wil dat. Als de TR-1000 onder de 1000eu zou zijn wordt het een ander verhaal denk ik.
De listing bij een webshop uit Canada.Ik heb overigens geen idee waar de 2k geruchten vandaan komen, want het staat niet op die foto van dat muziekwinkel blaadje.
Klopt. Vaak hebben webshops een sitemap, omdat dit allemaal PHP gegenereerde paginas zijn, die kan Google niet doorzoeken (want er staat niks als je niet een echte gebruiker bent die ergens heeft geklikt).O ja, hier staat het, alleen als je doorklikt is de pagina weg:
Bekijk bijlage 3865446
Waarom?Het zou mij niet verbazen als ie 2k+ wordt zelfs

Dit vind ik altijd wel mooi van hier… met een handjevol informatie is iedereen zijn mening aan het ventileren, verdeelt over 8 pagina’s, over een product dat gaat komen maar zonder dat we echt veel info nog hebben. Altijd vermakelijk![]()