Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Komaan....geef mij bijna eender welke synth met een sine wave met een pitch envelope en ik zorg voor dat effect.Ik heb een TR-808 en ik heb nog nooit ook maar 1 enkele drumbak gehoord die qua klank in de buurt kwam. Als ik de decay van de bassdrum opendraai vliegen de ramen er bijna uit![]()
Een maat van mij heeft hem laatst meegenomen voor een jamsessie. Klinkt goed, wel erg groot. Ben heel benieuwd naar de TR-1000.Mooie bak, die Perkons. Wel paar minpuntjes ook, formaat (erg groot), maar 4 sporen/sounds, geen resonante filters en als je niet savet voor je uitschakelt is je werk kwijt![]()
Deze zag ik wel.. 2 weken terug ofzo.. maar of dat erg GAS opwekkend is..
Niet als aanbevolen video voorbij gekomen bij mij. Leuk ding ook.... Maar ik zou wel ff 2 keer nadenken voor ik dit zou kopen..En dat Boss plugout pedaal ook nog? Of was dat alweer langer terug.
Niet als aanbevolen video voorbij gekomen bij mij. Leuk ding ook.... Maar ik zou wel ff 2 keer nadenken voor ik dit zou kopen..
Zijn er meer die de uiteraard verre maar toch vergelijking zien. Vond deze:Klinkt eigenlijk best wel als een Korg Drumlogue
Ik dacht er ook meteen aan. hybrid analog/digital drum machine met individuele outs en via software (KorgSDKplugins/Roland ACBplugouts) uitbreidbaar met nieuwe synthesevormen, audio-in, complexe sequencer. Alleen had de Korg wel, zelfs in het begin, een ander prijskaartje.

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar volgens mij was dat in 2016 (al was dat "redefined" ipv "refined"). Toen werd de System-8 aangekondigd als ik het me goed herinner.