Mixing in Eurorack

Echte mannen mixen met XAOC...

;)

Heb de 1010 Bluebox Eurorack erin liggen. One solution solves all. Besloten om voor dat ding te gaan icm midi controller omdat het goed schaalt met de verwachting dat de setup zal blijven groeien (GAS). Ook zijn de interne FX, Master Compressor, EQ en opnamemogelijkheden geweldig. Scheelt een hoop ruimte in kleine builds (TipTop Mantis) zoals de mijne als extra bonus. Niet de goedkoopste oplossing wel.

De mijne bleek helaas wel gevoelig. Hij is in RMA voor bootlooping (en als klap op de vuurpijl is de postnl mn pakket kwijt. mis m al 4 weken en n dispuut via Musicstore betekent misschien nog wel 4 meer :( ). Nou weet ik als elektronicaman dat DOA meer voor de hand ligt bij digitale hardware en daar lijkt het toch op in dit geval. Ik hoor ook alleen maar goede dingen over 1010 support dus ik heb voorlopig nog geduld. Maar leuk is anders..

Ik kwam deze deze. Voor wie meer sends wil, zoals ik. Maar je hebt er wel bossen met kabels bij nodig ... zeker als je stereo wilt.

Ook interessant, deze expander die ook als matrixmixer gebruikt kan worden After Later Audio - Sends - SchneidersLaden

Laatst gewijzigd:
Back