Het hoeft niet altijd hard

broeder_alarm

Ingeburgerd

Spelen met pan... Misschien iets teveel samples op de pan, want het lijkt wat te storen/hikken. Anyways.... Ik dropte een nieuwe pokoe, jonguh!

Bij 1:24 dacht ik ff dat m'n audio haperde. Das niet zo'n beste 'break :D Je hoort ook nog een tik.

Voor de rest klinkt de sound nogal kil en dun, en erg mono? Low-fi? Heb je op een lage bitrate gerenderd? Zo klinkt het wel. Weet daardoor ook niet zo ghauw hoe ik er feedback op zou moeten geven.

Dank, Dozart! Ik zit met twee kleine Roland machientjes te pielen en vraag jullie Big Time producers feedback te geven... Alsof je Rembrandt vraagt een krabbel van een peuter kapot te analyseren!
Ik gebruik Waveform Free en kan live op 1 spoor opnemen... Dat de audio hapert komt omdat ikzelf verrast was en dus te laat weer op start drukte.
Maar dank dat je geluisterd hebt!

Dank, Dozart! Ik zit met twee kleine Roland machientjes te pielen en vraag jullie Big Time producers feedback te geven... Alsof je Rembrandt vraagt een krabbel van een peuter kapot te analyseren!
Ik gebruik Waveform Free en kan live op 1 spoor opnemen... Dat de audio hapert komt omdat ikzelf verrast was en dus te laat weer op start drukte.
Maar dank dat je geluisterd hebt!
Ah oké. Ja, weet ik veulll.
Anders ff nabewerken en dan pas posten? :PP

Back