Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vroeger was er ook nog geen döner kebab. Minpuntjes daar.
Ja en nee. Het complex is er nog, maar de auto's / oldtimers zijn al lang geleden verdwenen. Tegenwoordig is het een congrescentrum (huis van de toekomst etc.) en er worden slipcursussen gegeven en er heeft een tijdje nood asielopvang gezeten.Is dat Autotron daar nog?
.Ook iets met paarden, staat mij bij?
Ja, in Berlijn misschien. Niet in fakking Rosmalen.
Ook iets met paarden, staat mij bij?
Ach beter dan asbest of DDT, dat was vroeger weer ok.Het was wel beter toen het daar nog niet was want het is helemaal niet gezond

Ach beter dan asbest of DDT, dat was vroeger weer ok.
Kom dan naar een concert in De Roma. De vrijwilligers hangen gratis je jas weg, en de glimlach krijg je er bij.Vroeger, toen waren er nog leuke dames om je jas op te hangen bij een concert en kreeg je een muntje voor twee euro. Nu moet je hannessen met een smartphone, een QR code en een digitale transactie en dan hoop je maar dat de batterij het niet begeeft.
En kon je na afloop een uur in de rij staan om hem weer in ontvangst te nemen. Doe mij maar een lockerVroeger, toen waren er nog leuke dames om je jas op te hangen bij een concert