Nicolas 2000
It's a household name
Ik zit zelf op een leeftijd waarop ik niet goed geplaatst ben of vroegere decennia meer te identificeren waren dan huidige, want voor mij:
eighties was kleuterschool
nineties was lagere en middelbare school
-nillies was eerst studeren, dan werken
-10s was werken
-20s is werken
Dus uiteraard gaan mijn laatste 25 jaar dan minder afgelijnd zijn dan het deel ervoor. Maar voor iemand die nu 30 of 80 is, ligt dat misschien anders. Wat me wel opvalt is dat ik minder goed kan identificeren of een foto van 2011 of 2023 is tov of eentje van 1982 of of 1994 is. Maar dat is mogelijk ook omdat ik het meeste commerciële al decennia niet meer echt volg.
eighties was kleuterschool
nineties was lagere en middelbare school
-nillies was eerst studeren, dan werken
-10s was werken
-20s is werken
Dus uiteraard gaan mijn laatste 25 jaar dan minder afgelijnd zijn dan het deel ervoor. Maar voor iemand die nu 30 of 80 is, ligt dat misschien anders. Wat me wel opvalt is dat ik minder goed kan identificeren of een foto van 2011 of 2023 is tov of eentje van 1982 of of 1994 is. Maar dat is mogelijk ook omdat ik het meeste commerciële al decennia niet meer echt volg.
Moet ook zeggen dat ik trots was op 'de jeugd' hoe ze muisstil waren tijdens de Dodenherdenking, dat had ik niet verwacht in ramvolle Ziggo Dome vol opgewonden jong volk.