Afgehandeld Voorstel aan de moderators van SynthForum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vind jou verder ook wel aardig hoor. Maar ik vind ook dat jij (en een paar anderen) hier al méér dan genoeg dingen deelt die helemaal niets met synths te maken hebben en die ik ervaar als ongewenst (zoals al die AI gevoede 2.0 "openbaringen"), en daar nog meer ruimte voor bieden zou het forum voor mij eerder slechter dan beter maken. De focus van dit forum is duidelijk en de regels zijn daarop afgestemd. En wat mij betreft laten we dat zo. Er zijn talloze andere manieren om met je 'e-vrienden' (dat woord kende ik nog niet) te communiceren buiten dit forum om (of zelfs binnen het PM gedeelte van dit forum), dus maak daar gebruik van als je die behoefte voelt. Dat is mijn mening, die heb ik onderbouwd en daar zul je het mee moeten doen. Merry Christmas :luv:
Ja maar een Forum helemaal dichttimmer omdat het alleen over synths moet gaan is dit echt nog wel van deze tijd ?

Politiek en godsdienst zou ik op een forum als dit in elk geval mijden als de pest. Dat staat heel ver af van synths en leidt bijna automatisch tot hoog oplopende discussies, onnodige polarisatie, scheldpartijen en onderlinge dreigementen.

Thnx fam! You too!

Ooit gehoord van concept-albums of concept-producties? Haha, neen ik ook niet, maar ze bestaan wel.

Awel die 2.0 hoort nu eenmaal met het hele concept waar Gloomer2000 (Gloomer + Gloomy) hard aan werkt.

Mag dat? Jawel, toch. En AI gebruik ik om te verbeteren en me te verdiepen. Ik schrijf eerst de originele teksten in notepad.

@Digimod goed gezegd, kerel, is zo.

Allez, fijne dag, gasten.

Wat mij betreft mag elk onderwerp zolang het muziek gerelateerd is, van de week werd het overlijden van Chris Rea gemeld en iets eerder werd Steve Cropper genoemd, dat zijn niet muzikanten die zich echt met electronische muziek bezighielden maar wel belangrijk zijn geweest, wat mij betreft prima en graag zelfs anders wordt het wel heel streng allemaal.
Als een forumlid bijv een mooie vroege Gibson of Fender op de kop heeft getikt en dat graag wil delen dan moet dat toch kunnen, da's gewoon leuk net als die Black Sabbath verzameling van Jan.

Tis GVD hyves niet...

Politiek, Voetbal en Geloof is een recept voor oorlog en nijd.

Al vind ik het soms strikt hier, maar dat is ook de kracht. Op Gearspace is de meest gelezen draad een offtopic waar ik bijna dagelijks in post, maar daar is alleen geleuter toegestaan als die bovenste 3 maar niet benoemd worden, dat werkt het beste.

Ik vind Gearspace vreselijk, er is echt amper moderatie waardoor draden 300 pagina's worden waarvan misschien 5 pagina's aan daadwerkelijk nuttige informatie en de rest is gekissebis en off-topic geleuter. Dan 100x liever de "strenge" moderatie hier.

Ik vind Gearspace vreselijk, er is echt amper moderatie waardoor draden 300 pagina's worden waarvan misschien 5 pagina's aan daadwerkelijk nuttige informatie en de rest is gekissebis en off-topic geleuter. Dan 100x liever de "strenge" moderatie hier.
Ja dat is de standaard normie variant, er is een
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
kelder waar het lekker leuteren is, muziek/gear aanhangig. Veruit het grootste draadje daar, 65K replies :D
Maar zonder dollen, lullen over prijzen enzo en features eisen van fabrikanten (maak het dan lekker zelf ofzo joh) doen ze overal, ik vind bijv KVR ook een zaaddodende bedoeling.

Het is al snel een inner circle overal waar je mee moet lullen met de rest.

Dit is ook maar een opgevoerd orgelforum :D

Misschien is de chat functie van SF een optie voor de topicstarter? Kan ie daar zijn zwarte zabbath platen lozen?

Als al het slap geleuter, dat nu al vele topics verknalt, daar wordt verenigd én het komt niet terug in het ‘nieuwe berichten’ overzicht. Dan ben ik helemaal voor.

Ga jij maar lekker op myspace zitten dan :D
Laatst nog eens gekeken, want ik had nog ouwe studio pics erop staan, maar inlog kwijt en kompleet crippled daaro...helemaal fokked up.
Best vreemd achteraf hoe snel dat dood ging en FB erin kwam... (CIA plan mensen, jwz)

Huidige moderatie is wel prima wat mij betreft. Ik heb wel eens een bericht gezien van jou (Gloomy) dat vrij snel weggemodereerd was. Ik herinner me dat ik het wel eens was met de moderatoren omdat ook ik meende dat het bericht niet gerelateerd was aan de focus van dit forum. Soms lijk je erg op zoek naar een publiek voor jouw inhoudelijke boodschap in plaats van voor jouw muziek. Volgens mij is het prima om je inspiratie bij een bepaalde track die je hebt gemaakt te delen maar probeer een beetje uit die Messias trip te blijven is mijn tip. Verder vind ik je trouwens een hele toffe inspirerende gast, en dat vinden volgens mij velen hier.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Enerzijds is het hier streng, anderzijds is er een synthforum contest met liedjes die geen enkel synth geluid hebben.

Hypocrisie?
Volgens de spelregels is dat niet de bedoeling:
En toch gebeurt 't, ik heb wel 'ns een prachtig stukje solopiano in de contest gehoord, een hele mooie compositie en dat kon op veel waardering rekenen onder de sf leden en er was niemand die opmerkingen had in de trant van dat het geen electronische muziek was, dus ja; hoe streng moet het zijn en is het dan nog leuk?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back