De Synthforum Contest 2025 - de inzendingen kunnen beluisterd worden!

ishi

Administrator
Staff member
Alle 60 inzendingen kunnen vanaf nu beluisterd worden: hier!

Dit jaar worden de inzendingen voor de verandering in omgekeerd alfabetische volgorde getoond. Zoals altijd is de volgorde ook zelf in te stellen.

Excel-sheet en player volgen spoedig.

Update: excel-sheet en player staan nu ook in het contest-subforum.

Laatst gewijzigd:
Om het aantal inzendingen nog wat op te rekken, kan er nog tot 20:00 uur maandagavond worden ingezonden. Daarna worden alle inzendingen openbaar en kan er geluisterd worden.
Waarom doe je dit nou?
Gisterochtend waren er iets van 35 inzenders dus ik dacht dat ik eindelijk ook 'ns bij de eerste dertig zou komen, nou ga je verlengen en mag ik blij zijn als ik op plek zestig kom. :D

Waar kan ik zien dat ik ingezonden heb?
Zo heb ik dacht ik begrepen dat de inzendingen geheim zijn totdat iedereen ingezonden heeft.
Waarna alles op een bepaalde tijd vrijgegeven wordt. Als ik het goed heb.

Laatst gewijzigd:
@jserle

57 inzendingen tot nu, geweldig, er kan nog meer bij :D

Helaas geen tijd gehad….volgend jaar weer.
Eigenlijk had ik ook geen tijd maar ik heb gewoon een compilatie gemaakt van de laatse maanden. En dingen geupload die ik nog nooit heb laten horen. Het was nog een beetje gedoe om van wav naar mp3 te gaan maar dat heb ik met een recordertje gedaan van 30Gb wav naar 7 Gb mp3
De standaard media player van Windows slikt de laatste seconden van elke data-afspeel in. Audacity doet dat niet die speelt tot het eind door.
Het beste is om heel het jaar door wat muziek te maken om iets nieuws te krijgen. Dat is iets minder werk dan alleen voor de contest iets te maken.
De contest vind ik een mooie `stok-achter-de-deur` om tot iets te komen. Wnat de meeste ideen stel ik uit. Dat is niet zo handig.

Eigenlijk had ik ook geen tijd maar ik heb gewoon een compilatie gemaakt van de laatse maanden. En dingen geupload die ik nog nooit heb laten horen. Het was nog een beetje gedoe om van wav naar mp3 te gaan maar dat heb ik met een recordertje gedaan van 30Gb wav naar 7 Gb mp3
De standaard media player van Windows slikt de laatste seconden van elke data-afspeel in. Audacity doet dat niet die speelt tot het eind door.
Het beste is om heel het jaar door wat muziek te maken om iets nieuws te krijgen. Dat is iets minder werk dan alleen voor de contest iets te maken.
De contest vind ik een mooie `stok-achter-de-deur` om tot iets te komen. Wnat de meeste ideen stel ik uit. Dat is niet zo handig.
Normaal neem ik alles op, maar ik heb dit jaar relatief weinig opgenomen. Moet ook zeggen dat de hele studio overhoop is geweest en nog deels is, dus het was ook niet echt uitnodigend om muziek te maken. Maar…het einde is inzicht 🙂

De player op de pagina's hapert soms, net of het downloaden te langzaam gaat.

Laatst gewijzigd:
Ik had op het laatste moment een ingeving om toch mee te doen. Nooit eerder mee gedaan omdat ik dacht nog niet klaar voor zoiets te zijn. Ik zag op laatst een yt van een synthman over zijn 5 fouten. 1 ervan is niet beginnen omdat je nog er nog niet klaar bent.

De sf contest is ook vooral de olympische gedachte. Elkaar tonen wat je uitgespookt hebt, eens iets afwerken...DEELNEMEN. Ook al maak je geen enkele kans om te "winnen".

Dat ook idd. Ik ben vooral onder de indruk van het niveau dat ieder jaar wéér omhoog gaat. Vroeger kon je nog wel eens checken of je niet toevallig in de kutnummer draad was beland. Winnen is leuk maar niet belangrijk. Ik vind het gewoon fijn om tracks te beluisteren waar serieus werk is ingestoken, op welk niveau dan ook.

Back