Native Instruments op omvallen?

Wel teveel onder 1 vlag, als dat ten onder gaat dan.
Jongeh, die akai mpc sample trekt met zijn extreme succes die toko in zijn geheel naar ongekende hoogtes !

wolfofwallstreet.gif

Dat is wel kut, ik had net besloten alle Amerikaanse bedrijven zoveel mogelijk te boycotten. Dat gaat nooit lukken zo he.
Liever dit dan dat ze achteraf te horen krijgen dat ze failliet zijn!

Dirk Ulrich heeft plug-in alliance teruggekocht. De continuïteit lijkt dus voorlopig van alle onderdelen wel gewaarborgd.

• Duimpje
Duimpjes: Pim
Principes zijn pas nobel als ze pijn doen
Nobel is niet belangrijk. Vasthouden aan je standpunten wel. Maar of het nobel is of niet zal me worst zijn. Ik ben iig al maanden niet meer bij de McDonalds geweest, en dat is voor iedereen goed.

vasthouden aan je standpunten is helemaal nergens goed voor, behalve als je standpunt is dat je altijd dat wil doen wat het beste de situatie en de wereld dient.
dan lekker aan vasthouden
ik hoop nog wel dat ik elke dag 2 emails van PA krijg dat ze een sicke aanbieding hebben

Nounounou, geen paniek:
Native Instruments remains a strategically important part of inMusic, and our commitment to the brand is unchanged. Product development continues at a strong pace, with major new hardware and software initiatives already underway for 2027 and beyond.”

Meanwhile, a number of new roles have appeared on InMusic’s career page, mostly based in Rhode Island, USA, and Cambridge, UK. These positions include content development engineer, lead product manager, lead product designer, and more product-focused responsibilities.

Lijkt me allemaal best logisch, Met NI ging het niet goed en het zal allemaal wel nodig zijn. Er zullen ook een hoop dubbele functies zijn binnen NI en inMusic dus dan gaan ze natuurlijk geen dubbele banen houden. Uit eindelijk moet er toch geld verdiend worden…

Back