Look Mum No Computer naar Eurovisie songfestival

Ik dacht daar ook direct aan Telex. 45 jaar na Telex komt er nog eens modular op podium misschien. Telex was echt 'avant garde' toen :).
Het verschil is dat Sam kan zingen en een aanstekelijk nummer kan componeren (dit is nog van vóór Look Mom No Computer).

Haha, leuk dat Look mom no computer meedoet. Ik hoop op een heerlijk sarcastisch optreden, zoals we dat van hem kennen. Geeft ook aan hoe erg het gesteld is met het songfestival.

En over enkele maanden wil elke teen een synth ipv dj zijn. Ik ga alvast niet kijken naar de uitzending, maar enkel naar zijn clipje 😅

Als hij wint, zal in 2027 het aantal ironische synth-acts op het Songfestival overweldigend zijn.
Voor de Nederlandse uitzending (mits we weer meedoen) zal het Synthforum nadrukkelijk in beeld komen, dus grijp die kans!

Laatst gewijzigd:
Ik kijk z'n bijdrage wel op YouTube, want het festival (en zeker nu) is niet m'n kop thee.

Ondertussen is LMNC lekker met een oude rolls royce V12 op een roze kar aan het sleutelen. Zoals elke songfestivaldeelnemer dus. ;)

Ik had gelijk dus ... Look Mum No Computer is niets meer dan een aanstellerige aandachtsjunk.
En... sinds wanneer is het songfestival interessant?

Ik heb een behoorlijke hekel aan het hele show gebeuren van het songfestival. Maar dat zit gewoon meer in mijn aard: no fuzz, geen gedoe, geen drukdoenerij etc. Dat hele theatrale, aalgladde, oppervlakkige ding doet me helemaal niks. Zeker ook omdat het helemaal niet gaat om de muziek maar om de leuke bekkies van de uitvoerenden en hoe gek ze allemaal doen.
Vreselijk!

En dus vind ik het wel een beetje een step-down voor LMNC. Vraag me af hoe zn maat Hainbach daarover denkt..

Ik heb een behoorlijke hekel aan het hele show gebeuren van het songfestival. Maar dat zit gewoon meer in mijn aard: no fuzz, geen gedoe, geen drukdoenerij etc. Dat hele theatrale, aalgladde, oppervlakkige ding doet me helemaal niks. Zeker ook omdat het helemaal niet gaat om de muziek maar om de leuke bekkies van de uitvoerenden en hoe gek ze allemaal doen.
Vreselijk!

En dus vind ik het wel een beetje een step-down voor LMNC. Vraag me af hoe zn maat Hainbach daarover denkt..
Hainbach doet de Duitse inzending. Instrumentaal is het gespeeld op Ondes Martenot, en daar overheen doet hij geneurie in een B&K meetmicrofoon. Het showgehalte komt van de truikeuze.

Jeemig, ik vind die gast mega irritant. Ik wil hem het liefst negeren, zo ook dit topic.

Alleen, een topic kan je niet negeren, maar meestal wel de gebruiker die een topic is gestart! Als noodmaatregel zeg maar doe ik dat soms. Oops... :D

Maar! Dat kan nu ook niet, :( want de topicstarter is moderator. :okdan:

I am fucked..

Ik vind het zongfestival nu behoorlijk politiek gevoelig onderwerp.

Back