Exoterrestrial
Het zal je kind maar weze 😳
Ik laat m'n wenkbrauwen groeien...Als ik nou nog haar had, kon ik het blauw verven - maar zelfs dat zit er niet in.
Cheers,
Exo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik laat m'n wenkbrauwen groeien...Als ik nou nog haar had, kon ik het blauw verven - maar zelfs dat zit er niet in.

Kom kom, waar kom je deze combinatie nog tegen! En je hoeft geen gemeenschap te hebben op het podium hoor.Ik ben veel te oud, wit, hetero en cis-man voor een podiumkans
Als ik nou nog haar had, kon ik het blauw verven - maar zelfs dat zit er niet in.
Het verschil is dat Sam kan zingen en een aanstekelijk nummer kan componeren (dit is nog van vóór Look Mom No Computer).Ik dacht daar ook direct aan Telex. 45 jaar na Telex komt er nog eens modular op podium misschien. Telex was echt 'avant garde' toen.
Ik ben veel te oud, wit, hetero en cis-man voor een podiumkans![]()

Geen idee, maar ik kijk toch bijna ieder jaar. Een van mijn favoriete guilty pleasures.En... sinds wanneer is het songfestival interessant?
<-- Moi, diep en diep teleurgesteld en gebroken ook.Want wat is er nu beter dan iemands hele leven reduceren tot 1 gebeurtenis? ...Dat bij voorbaat al doen!Ik had gelijk dus ... Look Mum No Computer is niets meer dan een aanstellerige aandachtsjunk.
Dr Mix, die zit al zo lang in de UK dat ik hem niet als Italiaan beschouw.Italië stuurt Dr Mix en Australië Donny Benét.

Ja toch... zo dom van hem, komt ie nooit meer vanaf ...Want wat is er nu beter dan iemands hele leven reduceren tot 1 gebeurtenis? ...Dat bij voorbaat al doen!

Hainbach doet de Duitse inzending. Instrumentaal is het gespeeld op Ondes Martenot, en daar overheen doet hij geneurie in een B&K meetmicrofoon. Het showgehalte komt van de truikeuze.Ik heb een behoorlijke hekel aan het hele show gebeuren van het songfestival. Maar dat zit gewoon meer in mijn aard: no fuzz, geen gedoe, geen drukdoenerij etc. Dat hele theatrale, aalgladde, oppervlakkige ding doet me helemaal niks. Zeker ook omdat het helemaal niet gaat om de muziek maar om de leuke bekkies van de uitvoerenden en hoe gek ze allemaal doen.
Vreselijk!
En dus vind ik het wel een beetje een step-down voor LMNC. Vraag me af hoe zn maat Hainbach daarover denkt..

want de topicstarter is moderator.