Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
limited edition !Nooit iets uit de eerste batch van een nieuw product kopen?
![]()
Die rooie kan uitlopen wat ze wil, blijft m’n favoriet

Een mpc 500 was ook een on ding. Dus dat snap ik wel, dit is meer een geupgrade 1000 maar dan zonder de extended midi dingen. Want op midi gebied kan een 1000 echt enorm veel.Kutzooi, ik heb gas van dit ding. Totaal niet nodig, maar Kwillum! Ooit een mpc500 gehad, week of 6, nooit vrienden mee geworden, maar iets zegt me ( die filmpjes) dat ik dit een leuk ding ga vinden
Denk dat ik de volgende batch nat ga. Gelukkig ziet ie er goedkoop uit en kan ik m’n vrouw weer totaal om de tuin leiden. Kost dat nou weer? Geen drol schat, dat zie je toch![]()
Idd, mpc 500 deed ook ik binnen een paar weken weg, 250 euro ofzo toendertijd. Niet lekker mee te werken imho. Deze mpc sample is hele ander koek en ziet er nog leuk uit ook !Een mpc 500 was ook een on ding. Dus dat snap ik wel, dit is meer een geupgrade 1000 maar dan zonder de extended midi dingen. Want op midi gebied kan een 1000 echt enorm veel.
Ah, dat lag dus niet helemaal Aan mij dusIdd, mpc 500 deed ook ik binnen een paar weken weg, 250 euro ofzo toendertijd. Niet lekker mee te werken imho. Deze mpc sample is hele ander koek en ziet er nog leuk uit ook !

Die 500 heeft niet eens 16 pads de goede instapper was van die serie een 1000 die je nog met JJOS tot een 2500 kon upgraden. Als je dat dan niet beviel was het niks voor je. Maar die 500 ai ai ai draaaaaaamaAh, dat lag dus niet helemaal Aan mij dusJa ik dacht toen, ff checken die workflow. bevalt t ga ik omhoog met t getal, maar niet dus
![]()
Nogal prijzig voor wat het is. Heb je hier dan niet meer aan?Even over casing, ik las op een facebook group dat de MPD218 exact dezelfde afmetingen heeft als de akai mpc sample ?
EDIT: co2CREA Hard reisbeschermhoes etui tas voor AKAI Professional MPD218 ultra draagbare USB MIDI controller, zwart, Functioneel : Amazon.nl: Muziekinstrumenten
Bekijk bijlage 3871989