Akai Professional MPC Sample

K3 is uitgelopen
1774721488682.png

Sja, worden ook een jaartje ouder...

Kutzooi, ik heb gas van dit ding. Totaal niet nodig, maar Kwillum! Ooit een mpc500 gehad, week of 6, nooit vrienden mee geworden, maar iets zegt me ( die filmpjes) dat ik dit een leuk ding ga vinden ;)

Denk dat ik de volgende batch nat ga. Gelukkig ziet ie er goedkoop uit en kan ik m’n vrouw weer totaal om de tuin leiden. Kost dat nou weer? Geen drol schat, dat zie je toch ;)

Kutzooi, ik heb gas van dit ding. Totaal niet nodig, maar Kwillum! Ooit een mpc500 gehad, week of 6, nooit vrienden mee geworden, maar iets zegt me ( die filmpjes) dat ik dit een leuk ding ga vinden ;)

Denk dat ik de volgende batch nat ga. Gelukkig ziet ie er goedkoop uit en kan ik m’n vrouw weer totaal om de tuin leiden. Kost dat nou weer? Geen drol schat, dat zie je toch ;)
Een mpc 500 was ook een on ding. Dus dat snap ik wel, dit is meer een geupgrade 1000 maar dan zonder de extended midi dingen. Want op midi gebied kan een 1000 echt enorm veel.

Een mpc 500 was ook een on ding. Dus dat snap ik wel, dit is meer een geupgrade 1000 maar dan zonder de extended midi dingen. Want op midi gebied kan een 1000 echt enorm veel.
Idd, mpc 500 deed ook ik binnen een paar weken weg, 250 euro ofzo toendertijd. Niet lekker mee te werken imho. Deze mpc sample is hele ander koek en ziet er nog leuk uit ook !

Idd, mpc 500 deed ook ik binnen een paar weken weg, 250 euro ofzo toendertijd. Niet lekker mee te werken imho. Deze mpc sample is hele ander koek en ziet er nog leuk uit ook !
Ah, dat lag dus niet helemaal Aan mij dus 👍 Ja ik dacht toen, ff checken die workflow. bevalt t ga ik omhoog met t getal, maar niet dus ;)

Ah, dat lag dus niet helemaal Aan mij dus 👍 Ja ik dacht toen, ff checken die workflow. bevalt t ga ik omhoog met t getal, maar niet dus ;)
Die 500 heeft niet eens 16 pads de goede instapper was van die serie een 1000 die je nog met JJOS tot een 2500 kon upgraden. Als je dat dan niet beviel was het niks voor je. Maar die 500 ai ai ai draaaaaaama

De nieuwe bitcoin 8o) man, ik had er gelijk 10 moeten kopen.

1774991238917.png

zit goed in de buurt, maar ik zou t verschil aan plastic niet willen opeten ;)

Ik ga 'm wel kopen denk ik

EDIT: die case/etui/tas dus

Met alle respect: 1 afgebroken (?) knop maakt nog geen recall. Is er een link naar dat bericht beschikbaar?

Ik zet nu de camera aan. Als de encoder er spontaan vanaf valt dan meld ik het hier 😁

Google Lens leidt hierheen

In dezelfde draad ook mensen die klagen dat het plastic over het display erg krasgevoelig is.

Maar dit is wel typisch bij alle 'high profile' releases, of het nu om muziekgear of een nieuwe telefoon gaat: dramatische berichten over een vermeend probleem wat achteraf meestal nogal mee blijkt te vallen.

Even over casing, ik las op een facebook group dat de MPD218 exact dezelfde afmetingen heeft als de akai mpc sample ?

EDIT: co2CREA Hard reisbeschermhoes etui tas voor AKAI Professional MPD218 ultra draagbare USB MIDI controller, zwart, Functioneel : Amazon.nl: Muziekinstrumenten

Bekijk bijlage 3871989
Nogal prijzig voor wat het is. Heb je hier dan niet meer aan?

Back