Het tijdperk van de liefde is sowieso tijdloos natuurlijkIk heb een Transparent Red Vinyl van The Age of Love uit 1992 of zo en die draait overigens nog prima.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het tijdperk van de liefde is sowieso tijdloos natuurlijkIk heb een Transparent Red Vinyl van The Age of Love uit 1992 of zo en die draait overigens nog prima.![]()

Digitale preorders helpen artiesten geloof ik wel om ze omhoog te stuwen in de algorithmes.
Ja, indertijd had ik zo'n picture disc van Kate bush haar eerste lp maar na een paar keer draaien begon ie al te kraken.Ik heb echt een hekel aan gekleurd vinyl. Slijt veel te hard
een betere naam voor de 'band' zou dan ook Bored of Canada zijn. Ik hou van vele soorten electronische muziek, maar ik heb zelf nog nooit een track van BoC helemaal af kunnen luisteren. Ik heb precies hetzelfde als jou @NapIk heb wat geluisterd maar ik vind het meeste maar vrijblijvend geneuzel eigenlijk. Op zich wel mooie sounds en wel lekker als je er voor in de stemming bent, maar het kabbelt allemaal maar een beetje voort en spannend wordt het nooit.