Ik ga jullie verlaten

Sterkte.De herinneringen die je achterlaat blijven verder leven.

Wat een droevig bericht, maar tegelijkertijd ook een moedig bericht omdat je dat hier durft te delen, Sander. Bedankt voor je bijdragen hier en ik hoop dat je nog - al klinkt dat wellicht wrang - een mooie tijd hebt met je familie en vrienden - en dat alles voor jou op z'n plek valt. Tevens wens ik je familie en vrienden veel kracht toe de aankomende tijd. Wees sterk!

Bah dit is nooit leuk om te horen!
Ik hoop dat je volwaardig met je familie en vrienden en kennissen nog goed afscheid kan nemen.
Helaas zit er ook nare kanten aan het leven.
Sterkte 🥲✌️

Wat een kut ziekte. veel sterkte voor jou en alles wat je lief is. Saluut.

Attachments

• 722956907_122108411085339843_6354467558837305549_n.jpg
    722956907_122108411085339843_6354467558837305549_n.jpg
    7,8 KB · Bekeken: 26
Trouwens, wat ik vergat: ik heb genoten van je bijdragen. Dank je wel. Fijne indruk hier op SF van je. Ik ga nog eens naar je bijdrage luisteren ivm 303 day, en wie weet van vind ik nog.

Ik wens je dagen waarin alles voelt zoals het moet zijn, waarin het mooie overheerst, gevolgd door een zachte reis naar waar dan ook.

En ik geef je 1 zorg minder: je gear. Je hebt je familie geïnformeerd, en ze naar SF geleid. Wij zorgen dat het in schoonheid afgehandeld wordt, daar hoef jij je niks meer van aan te trekken. Jouw hobbygenot gaat zich straks leuk verspreiden en jouw familie blijft met een goed gevoel achter.

Maak je wereld nu maar zo klein als je wil, geniet van elkaar en doe bij gelegenheid de groeten aan mijn broer die ook wel van een synthje hield.

Jemig, sprakenloos. Ik wens jouw en je familie veel sterkte toe. Ik wens je een goede zachte reis.

Pffff, veel sterkte aan jou en je familie :erm:

Back