M-VAVE FM-1 (Ali-express DX7)

Heb je niet gewoon al OS15 erin zitten? Oh.. nee. Er staat idd OS14.
Je zou kunnen kijken of ie wel naar OS9 gaat.

Attachments

• FM-1.txt
    1,4 KB · Bekeken: 14
Die 'Version 14' bij de device name in enorme witte letters bovenaan doet vermoeden van niet.
idd, zag het later.

Ik weet niet of het OS MAC gebonden is.. maar heb OS9 bijgevoegd na een edit in mijn vorige bericht..

Als ik de extension naar FWSC verander krijg ik een foutmelding als ik die probeer in te lezen in M-Update (file format error)

Oops.. dat was de installatieinstructie :o: De .FWSC laat zich niet vinden als bestandstype zie ik nu.. of niet te uploaden, beter gezegd.

idd, zag het later.

Ik weet niet of het OS MAC gebonden is.. maar heb OS9 bijgevoegd na een edit in mijn vorige bericht..
Wat bovenaan staat, is je huidige versie. (V14 in dit geval)

Ik heb de upgrade (naar V15) gedaan op een MacBook M1. De eerste keer lukte het ook niet, een paar uur later plots wel.

Nee, dat werkt ook niet. Dan krijg ik deze error, wat het ook moge betekenen:
Bekijk bijlage 3875535
En als ik het device helemaal reset tijdens de procedure, blijft het 'reconnection' scherm eindeloos staan en draaien. Ik denk dat het gewoon echt niet gaat op Mac.

De 'please do not card bugs' geeft aan dat de firmware download corrupt is.
Download deze opnieuw.

Ik heb alle standaard troubleshooting en Google AI tips inmiddels wel geprobeerd, maar het maakt allemaal geen bal uit.

Ik heb alle standaard troubleshooting en Google AI tips inmiddels wel geprobeerd, maar het maakt allemaal geen bal uit.
Hopelijk kan de support van M Vave je verder helpen.

Ik ga straks nog even met mijn laptop proberen, al is dat ook een Mac. Maar daar hangt niet zoveel aan, misschien dat dat nog iets uitmaakt.

Gelukt, via mijn laptop in 1x. Schiet mij maar lek.

1786276980866.png

Maak ff een verbinding via mobiele hotspot, weet je gelijk of het aan je netwerk ligt.
Er is geen netwerk nodig voor de update, de files download je van tevoren. Het probleem zat in het opnieuw verbinding maken via USB tijdens de upgrade zelf. Bij mijn Mac Studio bleef 'ie hangen (gevolgd door foutmelding), bij de Macbook Pro vroeg 'ie opnieuw toestemming voor verbinding en ging het wel goed. Als ik zou moeten raden, zou ik denken dat het komt omdat er 4 USB hubs en meer dan 20 USB devices aan mijn Mac Studio hangen.

Laatst gewijzigd:
Er is geen netwerk nodig voor de update, de files download je van tevoren. Het probleem zat in het opnieuw verbinding maken via USB tijdens de upgrade zelf. Bij mijn Mac Studio bleef 'ie hangen (gevolgd door foutmelding), bij de Macbook Pro vroeg 'ie opnieuw toestemming voor verbinding en ging het wel goed. Als ik zou moeten raden, zou ik denken dat het komt omdat er 4 USB hubs en meer dan 20 USB devices aan mijn Mac Studio hangen.
Interessant om te testen bij v16.
Nice, dan ga ik er ook een bestellen, ik denk gewoon een zwarte. Hoewel, die oranje...

Laatst gewijzigd:
Hij wordt verzonden vanuit een EU land volgens mij. Ik heb al meerdere Ali spullen gekocht, allen zonder btw en invoer. Het wazige is dus dat je de BTW niet terug kan vorderen als je door gaat vragen. Iets wat bij Thomann bv wel kan, BTW vrij kopen omdat je in een ander land BTW plichtig bent.
Ik zie allemaal verschillende aanbieders en prijzen bij Ali... Hoe werkt dit?

Dank voor de tip!
Highland 3C Store claimt meer verkopen en snellere levering, ik ga het proberen.

Oh, al opgelost. :okdan:
Soms heb ik ook weleens het idee dat de prijzen wat fluctuerend zijn en afhankelijk van het account waarmee je bent ingelogd.
Maar ik kan em nu bv goedkoper krijgen dan ik eerder betaald heb.. paar euro, maar toch.
Dit is bij Highland 6C.. geen idee verder wat dat te maken heeft met 3C ??

1786280614677.png

Dank voor de tip!
Highland 3C Store claimt meer verkopen en snellere levering, ik ga het proberen.
Daar heb ik mijn FM-1 ook gekocht.
Total prijs was €70,02.
Na 11 dagen had ik de FM-1 in huis.
(Er zaten 2 weekenden tussen)

Back