NoelVD
***Wereldburger***
Als ik goed gevolgd heb:Wel opletten, Nap!
@MacGyverGear : zwart
@NoelVD : donker groen [BG V96]
@Nap : rose
@torp : oranje
@vinnieq: oranje
@robbie50: zwart (?)
@MPU-401AT: ?
@Eclectic: Zwart
Klopt dat ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als ik goed gevolgd heb:Wel opletten, Nap!
lol die moet ik ergens gemist hebben tussen de 385 firmwares afgelopen weekWel opletten, Nap!

Volgens mij zitten we aan 8 versies:De noodzaak tot een firmware librarian software dringt zich op.
Die gaat iemand vast ook wel even vibecoden. No tokens no glory!De noodzaak tot een firmware librarian software dringt zich op.
@robbie50 inderdaad zwart!Als ik goed gevolgd heb:
Klopt dat ?
Volgens mij zitten we aan 8 versies:
Als ik wat tijd heb, maak ik een overzicht met meer details.
- M Vave V15
- Baud Girl V96
- Felucca V1.01
- Sloop V2.3 (V2.4 in preview)
- Groove OS V1.1 [$29]
- Xox (beta)
- Lunar Modulator
- Fomni-1
Vergeten: 9. Felucca [Salt]Zojuist de oranje besteldAls ik goed gevolgd heb:
Klopt dat ?

Voor de statistiek, ik heb een witte met blauwe toetsen en Baudgirl V96.
Onze librarian uit Zwijndrecht (B) is druk met het bijwerken van het overzichtZojuist de oranje besteld![]()

Wat vind je van die Baud Girl V96?Voor de statistiek, ik heb een witte met blauwe toetsen en Baudgirl V96.Bekijk bijlage 3877013
@MacGyverGear : zwartOnze librarian uit Zwijndrecht (B) is druk met het bijwerken van het overzicht![]()

De officiële V15 werkt met grafische pagina's, Baud Girl werkt met text-menu's.De community groeit snel
Ik ben nog niet erg ver met het doorgronden van FM, daarom blijf ik nog even op V15 (tenzij jij zegt dat de Baud Girl firmware even inzichtelijk of zelfs begrijpelijker is dan de originele).
Ik heb nog niet alle details bekeken (er zijn helaas maar 24 uren in een dagBiedt dat Groove OS opmerkelijk meer dan de gratis alternatieven?
), maar het belangrijkst verschil is:Die heb je toch al eerder gepost?Blijkbaar heeft iemand al een inventaris van de firmware gemaakt![]()