dichtslaande deuren samplen

lloydwebster

hans werrekmeester
voor claps of snares bijvoorbeeld. doe ik wel eens, iemand anders ook leuke huis tuin en keuken samples?

deze slap is overigens ook een zeer goede clap

Dit is wel een leuk draadje: beetje sample ideetjes spuwen.

Ik heb met een maat van me wel eens van die "opdrachtjes" gedaan of een track te bouwen van alleen maar samples uit de zoom (zelf opgenomen).
Wat ik ook wel eens doe is ambient geluiden opnemen "drukke stad, onweer, regen, etc." en dan onder de intro van een track leggen.

2 stukken stalen buis tegen elkaar aan voor een lekkere industriële techno achtige sound

Ik ben jaren terug weleens in de weer geweest met de Parliament Clap te benaderen. Blote handen.. noise shots.. human beatbox.. planken.. heb van alles gebruikt. :D
In dit draadje staan nog wat samples.. : Het Parliament clap ding

2 plastieken bekertjes vullen met wat rijst en met de opening aan elkaar lijmen zorgen voor huis-tuin-en-keuken shakers met ritmes die meer feel hebben dan eender welke programmeersel.

Ik heb ook zon Vietnamese kikker met een geribbelde ruggengraat. Er zit een stokje bij waarmee, omdat de kikker hol is, je echt zon kikker geluid hoort als je t stokje erover heen wrijft. Echter als je op de kikker slaat hoor je echt een lekkere tok.

Dat is 1vd 2 layers van de snare/clap 2e en 4e tel in deze plaat

Back