ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
|
|
|
|
Ik heb oa een "Creative X-fi" gezien, maar verder geen "professionele" kaarten met Expresscard aansluiting.
Wou zo compact mogelijk, moet namelijk mee naar Afghanistan over 3 wekenOrigineel geplaatst door Negative Plus
Ik ook nog niet![]()
Denk dat je nog even moet wachten.
Of een audio interface met firewire of usb2 ?

Dat is al iets teveel van het goede, idee was om in Afghanistan zonder latency m'n softsynths te kunnen gebruiken, en dan vind ik een MOTU toch te duur. Ik ga denk gewoon kijken of die Creative X-Fi iets is.Origineel geplaatst door donbrasco
firewire is toch ontwikkeld door apple?
zoek een 2ehands ultralitetje van motu.. expresscard is idd nog weinig van te vinden..
Dat klopt, maar het belangrijkste voor mij is nu weinig latency/klein/niet te duur -->aangezien ik als ik terug ben wel wat beters wil kopen. Als ik em heb laat ik wel weten of het goed werkt.Origineel geplaatst door FrankH
Ik zag hier op het forum een Tascam US 144 USB audio interface te koop staan, prima ding alleen misschien wat aan de grote kant, en de mic pre's zul je waarschijnlijk ook niet gaan gebruiken.
Er zijn wat dat betreft voldoende alternatieven die op 24 bit werken bij een sample frequentie van 44.1 / 48 KHz, als je het leuk vind kun je natuurlijk ook op 88 of 96 KHz gaan werken maar ik vind de woordlengte eigenlijk belangrijker dan de bemonsteringsfrequentie.

Origineel geplaatst door turtel
hoe is het mogelijk dat de cpu van de playstation 3 , 8 cores heeft die ieder op 3.2 ghz lopen , terwijl voor pc maar quad core mogelijk is , tegen hoge prijzen

Zojuist heb ik te horen gekregen dat het moederbord van mijn studio-pc is overleden. Volgens de pc-winkel is het noodzakelijk een nieuw moederbord, processor en geheugen te kopen.

Ik denk dat daar maar één antwoord op is, proberen en kijken of het werkt.Origineel geplaatst door D-dr!ve
... Kan ik met een andere chipset/moederbord en een verse Windows Xp installatie ook niet de oude harde schijf gebruiken?
|
|
|
|