falafelbiels
Learning to wiggle
Re: Defect separate outputs bij de VX-600
VX kostte me 550 piekemannen en de AX heeft er 225 opgeleverd. De AX was dus niet de enige die de deur uit moest.
13 pins ding, met door een vorige eigenaar in elkaar gezette (maar volgens mij niet uitvoerig geteste, op de labeltjes die er wel aan zaten stond geen 1, 2, 3, 4, 5 noch 6) verloopkabel
ga ik nu doen...
ik ook man... Bedankt voor de tips!
Origineel geplaatst door Klaas
Gefeliciteerd met je aanwinst!
Jammer, dat je hiervoor je AX-60 moest opofferen. Ik hoop dat je hiervan geen spijt zal krijgen!
Mag ik vragen hoeveel je voor de VX-600 hebt betaald en hoeveel je voor de AX-60 hebt teruggekregen?
VX kostte me 550 piekemannen en de AX heeft er 225 opgeleverd. De AX was dus niet de enige die de deur uit moest.
Gebruik je de oorspronkelijk 13-pins uitgang van de VX-600 met een originele splitter kabel of met een zelf-gesoldeerde kabel? Of heeft iemand een modificatie aangebracht door 6 aparte jack aansluitingen in te bouwen.
13 pins ding, met door een vorige eigenaar in elkaar gezette (maar volgens mij niet uitvoerig geteste, op de labeltjes die er wel aan zaten stond geen 1, 2, 3, 4, 5 noch 6) verloopkabel
Heb je al geprobeerd of alle zes voice-cards in de VX-600 nog werken en of de VX-600 nog steeds 6-stemmig is?
ga ik nu doen...
Ik hoop voor jou dat het alleen een defect in de bedrading is en niet één van de voice-cards.
ik ook man... Bedankt voor de tips!
Respect !