falafelbiels
Learning to wiggle
zou tie geen analoog filter hebben misschien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door divi
is dat een ANALOGE sampler dan? lijkt me sterk![]()

hartstikke digitaal dat ding, ik wist helemaal niet dat er analoge samplers bestonden![]()
dacht dat ze allemnaal digitaal waren

Origineel geplaatst door etaoin
Mellotrons?![]()
Origineel geplaatst door falafelbiels
http://marktplaats.nl/markt/muziek/...=/markt/muziek/synthesizers.htm?oudei=30&js=1
wanneer leren mensen nou eens bieden?

Origineel geplaatst door Klaas
Hoi DJ Fuse,
Je hebt gelijk dat is ook precies de reden waarom ik de VX-600 niet zal wegdoen; zijn eigen geluid en karakter.
Lekker geluidje is dat, die patch ijs.mp3
Ik weet niet of je dit al een hard en rauw noemt, ik vind dit persoonlijk niet hard en rauw maar eerder puur en ik moet zeggen dat ik wel van dit soort geluiden houdt.
Zo te horen is dit niet een patch waar veel resonantie in zit verwerkt; ik ben benieuwd wat voor soort geluiden je nog meer hebt gemaakt op je AX-73. Het geluid is zeer herkenbaar en komt ook overeen met de geluiden die ik tot nu toe uit de net aangeschafte AX-60 heb gehaald.
Ik heb tot nu niet zoveel zelfgemaakte patches en geluiden als mp3 opgenomen en tot nog toe dat alleen maar van de MikroKORG gedaan; daarvan heb ik een aantal gepost op de MikroKORG thread om deze thread niet te vervuilen en géén verwarring te zaaien in de geluidsmogelijkheden van de Akai synth en tevens omdat niet alle Akai synth de mogelijkheid hebben om vitual patches in een modulatie matrix te programmeren.
Door het vergelijken van synyhesizers wordt al genoeg verwarring gezaaid; vergelijken is eigenlijk zinloos want elke synth heeft weer zijn specifieke mogelijkheden en beperkingen en daardoor gelukkig zijn eigen geluid.
Je hebt helemaal gelijk door verschillende merken en apparaten te combineren heb van alle geluiden wat in huis en moet je ieder apparaat gebruiken voor datgene waar hij goed in is.
Als je interesse hebt moet de MikroKORG thread maar even bezoeken en mijn mp3's beluisteren.
Wat vind je van deze mp3 deze is ook niet van mij, maar van David vandenborn, maar wel van de VX-600.