Wat eet je het liefst onder het produceren

Wat eet je het liefst onder het produceren

• Vette chips

Stemmen: 4 10,0%
  • Snoep

Stemmen: 2 5,0%
  • Patat

Stemmen: 3 7,5%
  • Iets anders

Stemmen: 8 20,0%
  • Ik eet niets, anders wordt mijn aparatuur vet !

Stemmen: 23 57,5%

• Totaal aantal stemmers
    40
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Patat natuurlijk! Dan worden alle knopbewegingen teminste goed gesmeerd. Vette chips eet ik ook wel es als de patatboer dicht is.

lamachun met die lekkere rode saus ;)

KOEKIES!!!! MJAM! MJAM!

koekiemonster3.gif

Niks, geen vette klauwen aan me spullen!

En ik drink bijna altijd bier als ik 's avonds met muziek bezig ben. Ideetje voor nog een poll? ;)

ik eet of drink niks als ik bezig ben...ik heb wel altijd honger en dorst maar kan niet ff 5 minuten afstand doen van me gear als ik in "the zone" ben

Alleen drank toegestaan bij mij.... en dan oog alleen in bepaalde gebieden..... gear en synths zijn off limits voor alles wat vloeibaar en eetbaar is...!!!

Cubik Planet..

Bier...

Bier...

Hier is het eigenlijk meestal bier.. (blikjes Heineken van de friettent om de hoek). Soms met een ouderwetse Liga erbij.. :p

Over Liga's gesproken...

Nee, ik ga meestal een dik pak friet halen met dubbelspeciaalsaus met daarover stoofvlees. Dan kom ik thuis, kieper ik die frieten weg, maar de saus hou ik in mijn hand. Terwijl probeer ik dan mijn apparaten open te vijzen. Als dat na enkel krampachtige uren is gelukt, smeer ik rond elke potmeter en oscillator wat van die saus, zodat alles nog vetter klinkt dan dat het al was.

Daarna neem ik een douche.

whiskey en dr.pepper maar niet samen.

en eten ? dat kost me teveel tijd.

miketv

Ik eet niets. Niet omdat ik bang ben dat mijn apparatuur vet wordt. Maar meer omdat wanneer ik eenmaal goed bezig ben met een nieuw nummer dat ik gewoon vergeet om te eten.... De koffie vergeet ik niet....dat houdt je wakker!!!

ik snap de combi ook niet.. als ik bezig ben denk ik niet eens aan eten..

ik zit nu een pizza hawai te eten zwaar lekker!:) als ikvette handen heb ga ik niet aan me spullen zitten.

ik heb wel de gouden regel dat er bij mijn spullen niet gerookt mag worden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back