goede softsample om....

MULDER MAN

BANGDATTSHIDDUP
misschien een noob vraag...

en ik heb al gezocht maar ik kwam geen antwoord tegen op mijn vraag zo 1 2 3.

ik zoek een (liefst) gratis softsampler vst plugin, waarmee je samples kan triggeren door een toets op je klavier aan te raken. dus je moet geluiden aan toetsen kunnen linken.

in FL studio kan dat niet... en het lijkt me erg fijn om zo wat meer JAM-gevoel erin te brengen...

bijvoorbaad dank.

en ik bedoel in de thread naam nutuulk geen softsample maar SOFTSAMPLER

:stupid :stupid

Re: goede softsample om....

Origineel geplaatst door MULDER MAN

ik zoek een (liefst) gratis softsampler vst plugin, waarmee je samples kan triggeren door een toets op je klavier aan te raken. dus je moet geluiden aan toetsen kunnen linken.

in FL studio kan dat niet... en het lijkt me erg fijn om zo wat meer JAM-gevoel erin te brengen...

Eeuh, is dat niet het primaire doel v/e sampler !? ;)

Ik kan mij niet voorstellen dat FL geen sampler aan boord heeft. Zo niet, kijk dan eens naar de softsamplers (vsti) van native intstrument. Vind ik lekker werken.

Re: Re: goede softsample om....

Re: Re: goede softsample om....

Origineel geplaatst door sten
Eeuh, is dat niet het primaire doel v/e sampler !? ;)

Ik kan mij niet voorstellen dat FL geen sampler aan boord heeft. Zo niet, kijk dan eens naar de softsamplers (vsti) van native intstrument. Vind ik lekker werken.

idd zou kunnen ik hen nog nooit met een sampler gewerkt.. in FL is een sampler gewoon een kanaal voor een wav sound.
I FEEL 8o)

omdat ik dit nu wil gebruiken heb ik dus echt een sampler nodig.

Re: goede softsample om....

Origineel geplaatst door MULDER MAN

in FL studio kan dat niet...

Jawel hoor. Lees de manual eens zou ik zeggen. Ook zonder FPC heb al je behoorlijk wat mogelijjkheden. Alle envelopes zijn te automatiseren en toe te wijzen naar externe controllers. Met een layer kanaal kun je mooi alle sampler kanalen bespelen via je midi klavier.

Back